Quote from Guest on 9 May 2007, 17:17Vilka tider är du helst ute och springer.
Känner du dig trygg när du är ute och springer?
Vilka tider är du helst ute och springer.
Känner du dig trygg när du är ute och springer?
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 17:27Jag har faktiskt funderat på de där....Här hemma i stan skulle jag nog kunna springa när somhelst...men jag måste säga att i stugan i skogen kan jag vara lite små rädd. Men de är ju för vilda djur (läs björnar). Inte för att någon har sett en björn där vi
Jag har faktiskt funderat på de där....Här hemma i stan skulle jag nog kunna springa när somhelst...men jag måste säga att i stugan i skogen kan jag vara lite små rädd. Men de är ju för vilda djur (läs björnar). Inte för att någon har sett en björn där vi
Quote from Linnea Persson on 9 May 2007, 18:21Jag bor på landet så jag är aldrig rädd för "fula gubbar", däremot är jag gräsligt mörkrädd så dagsljuset styr vilka tider jag vågar springa. Sen är det väldigt mycket vildsvin där jag bor så jag springer inte gärna i skogen utan håller mig till grusvägar
Jag bor på landet så jag är aldrig rädd för "fula gubbar", däremot är jag gräsligt mörkrädd så dagsljuset styr vilka tider jag vågar springa. Sen är det väldigt mycket vildsvin där jag bor så jag springer inte gärna i skogen utan håller mig till grusvägar
Quote from Funbeat user on 9 May 2007, 21:32Jag bor i storstan och jag springer aldrig någonsin själv i motionsspåren. Eftersom jag inte har någon att springa med så blir det alltså löpbandet.... Vid sommarstugan däremot är jag aldrig rädd.
Jag bor i storstan och jag springer aldrig någonsin själv i motionsspåren. Eftersom jag inte har någon att springa med så blir det alltså löpbandet.... Vid sommarstugan däremot är jag aldrig rädd.
Quote from Kent Stråhlén on 9 May 2007, 21:59Jag bor i Skogås och brukar springa både längs elljusspår och asfalterade vägar utan att fundera så mycket på fula gubbar. Känner mig trots allt säkrare ute på asfalten men försöker att inte skapa nojor.
Föredrar dagsljus, hellre morgon än kväll om det
Jag bor i Skogås och brukar springa både längs elljusspår och asfalterade vägar utan att fundera så mycket på fula gubbar. Känner mig trots allt säkrare ute på asfalten men försöker att inte skapa nojor.
Föredrar dagsljus, hellre morgon än kväll om det
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 08:12Jag är så hispig så jag försöker att inte tänka alls för då vågar jag väl inte ge mig ut alls. Häromdagen mötte jag ett gäng suspekta män (hur nu såna ser ut) på den mest öde delen av min löprunda..det resulterade i ett jäkla bra tempo till jag kommit för
Jag är så hispig så jag försöker att inte tänka alls för då vågar jag väl inte ge mig ut alls. Häromdagen mötte jag ett gäng suspekta män (hur nu såna ser ut) på den mest öde delen av min löprunda..det resulterade i ett jäkla bra tempo till jag kommit för
Quote from Karolina Bergsten on 10 May 2007, 08:22Precis som Mimmi bor jag på landet och det är vildsvin som oroar mig och lösa hundar! Håller mig på vägar men får ibland hoppa ner i diken då det kommer trafikanter som tydligen har ägande rätt på vägen... (Har alltid reflexväst, reflexer å pannlampa när
Precis som Mimmi bor jag på landet och det är vildsvin som oroar mig och lösa hundar! Håller mig på vägar men får ibland hoppa ner i diken då det kommer trafikanter som tydligen har ägande rätt på vägen... (Har alltid reflexväst, reflexer å pannlampa när
Quote from Matthew Kerr on 10 May 2007, 08:25Jag springer helst på morgonen, innan det blir för mycket trafik. Jag kan bli lite nervös om jag springer ensam i skogen och det är mörkt och inga andra joggare/prommenerare är i närheten.
Jag kan inte tänka mig att låta bli att träna för att jag är lite
Jag springer helst på morgonen, innan det blir för mycket trafik. Jag kan bli lite nervös om jag springer ensam i skogen och det är mörkt och inga andra joggare/prommenerare är i närheten.
Jag kan inte tänka mig att låta bli att träna för att jag är lite
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 09:27Jag springer när jag har tid, så det blir oftast efter jobbet eller på helgen. Tänker inte på att det skulle vara otryggt på någon speciell tid.
Däremot försöker jag undvika att springa förbi gående precis intill dem, för ibland blir folk rädda.
Jag springer när jag har tid, så det blir oftast efter jobbet eller på helgen. Tänker inte på att det skulle vara otryggt på någon speciell tid.
Däremot försöker jag undvika att springa förbi gående precis intill dem, för ibland blir folk rädda.
Quote from Funbeat user on 10 May 2007, 10:39Som boende i Stockholm är jag väldigt medveten om att det kan vara farligt att springa ensam, så då gör jag inte det.
Löpbandet springer jag solo på förståss, men inte ute. Då pringer jag alltid med någon.
Kanske låter larvigt, men jag är hellre försikt
Som boende i Stockholm är jag väldigt medveten om att det kan vara farligt att springa ensam, så då gör jag inte det.
Löpbandet springer jag solo på förståss, men inte ute. Då pringer jag alltid med någon.
Kanske låter larvigt, men jag är hellre försikt