Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 18:42Så länge jag ser var jäg sätter fötterna springer jag när som helst så länge det inte är för varmt.
Just nu går min joggingrunda längs ett trevligt bostadsområde, så det känns ganska säkert, folk skulle reagera om de hörde någon skrika..
Däremot när jag
Så länge jag ser var jäg sätter fötterna springer jag när som helst så länge det inte är för varmt.
Just nu går min joggingrunda längs ett trevligt bostadsområde, så det känns ganska säkert, folk skulle reagera om de hörde någon skrika..
Däremot när jag
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 18:47Jag springer alltid själv, men undviker helst kvällarna, när inte träningsplaneringen kräver det.. Känner mig aldrig särsklit rädd för fula gubbar direkt, men björnar och vildsvin är värre, så håller mig helst till större vägar eller motionsspår där jag v
Jag springer alltid själv, men undviker helst kvällarna, när inte träningsplaneringen kräver det.. Känner mig aldrig särsklit rädd för fula gubbar direkt, men björnar och vildsvin är värre, så håller mig helst till större vägar eller motionsspår där jag v
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:05Vildsvin?
Inga vildsvin där jag bor...
Hur snabbt springer ett vildsvin?
Hur kan en liten gris vara läskig? Vet den inte var den ligger i näringskedjan?
Vildsvin?
Inga vildsvin där jag bor...
Hur snabbt springer ett vildsvin?
Hur kan en liten gris vara läskig? Vet den inte var den ligger i näringskedjan?
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:32hmm, nere hos oss finns det en hel del vildsvin i alla fall.. och tro mig, de är inte små när man möter dem, det kan jag lova.. inte så söta som små grisar heller direkt 😉 och btw, de kan komma upp i hastigheter uppåt 60km i timmen... (#) vill inte bli j
hmm, nere hos oss finns det en hel del vildsvin i alla fall.. och tro mig, de är inte små när man möter dem, det kan jag lova.. inte så söta som små grisar heller direkt 😉 och btw, de kan komma upp i hastigheter uppåt 60km i timmen... (#) vill inte bli j
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:53oh.. ok, det är lite mer än motivationshastigheter O.o
Fast man kanske kan träna dem att dra en liten vagn...
Ok jag blir lite löjlig när jag sovit dåligt några nätter 😉
oh.. ok, det är lite mer än motivationshastigheter O.o
Fast man kanske kan träna dem att dra en liten vagn...
Ok jag blir lite löjlig när jag sovit dåligt några nätter 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 16:29Både vildsvin och tamgrisar kan bli stora läskiga bestar, och vildsvin finns det en hel del jakthistorier om att de INTE är att leka med, så jag förstår om man har respekt för dem ...
Både vildsvin och tamgrisar kan bli stora läskiga bestar, och vildsvin finns det en hel del jakthistorier om att de INTE är att leka med, så jag förstår om man har respekt för dem ...
Quote from Karolina Bergsten on 20 May 2007, 19:15En vildsvins hona som ska skydda sin ungar är inte att leka med om man säger så...
En vildsvins hona som ska skydda sin ungar är inte att leka med om man säger så...
Quote from ellen olsson on 20 May 2007, 19:30> Känner mig aldrig särsklit rädd för fula gubbar direkt, men björnar och vildsvin är värre,
Vildsvin kan jag förstå, men björnar? Var springer du egentligen? 😉
> Känner mig aldrig särsklit rädd för fula gubbar direkt, men björnar och vildsvin är värre,
Vildsvin kan jag förstå, men björnar? Var springer du egentligen? 😉
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 08:04Haha jag vet, "björnen är mer rädd för mig än jag för den" säger alla.. men jag är rädd för dom ändå.. 😉 springer i jämtländska skogarna och här finns faktiskt en hel del björn, inte för jag råkat ut för någon, men haha jaa, de ser läskiga ut (H)
Haha jag vet, "björnen är mer rädd för mig än jag för den" säger alla.. men jag är rädd för dom ändå.. 😉 springer i jämtländska skogarna och här finns faktiskt en hel del björn, inte för jag råkat ut för någon, men haha jaa, de ser läskiga ut (H)
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 08:23faktiskt är det farligare med älg
på det sättet att det är fler som har blivit skadade/dödade av älgar
men det är mest jägare som råkar ut för det
man kanske får ta det försiktigare i jakttid
faktiskt är det farligare med älg
på det sättet att det är fler som har blivit skadade/dödade av älgar
men det är mest jägare som råkar ut för det
man kanske får ta det försiktigare i jakttid