Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 16:47Ja jag borde också ha frågat det :P!
Som jag kör nu så blir det mest många reps på båda fötter samtidigt.
Frågan är om det kanske räcker att variera med att stå på en fot ibland och göra tåhävningar så belastningen blir större?
Någon borde kunna peka
Ja jag borde också ha frågat det :P!
Som jag kör nu så blir det mest många reps på båda fötter samtidigt.
Frågan är om det kanske räcker att variera med att stå på en fot ibland och göra tåhävningar så belastningen blir större?
Någon borde kunna peka
Quote from Elias Engqvist on 4 April 2011, 17:21Vad sägs om mer och varierad löpträning - mest i terräng, helst obanad!
Vad sägs om mer och varierad löpträning - mest i terräng, helst obanad!
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 18:01Nej, eftersom jag redan kör så långt och obanat som möjligt.
Att bara förlita sig på löpning för att träna upp sina muskler tror jag kan vara dumt, därför vill jag pröva komplementerande träning för att se om det ger något.
TS skrev även hon "komplement
Nej, eftersom jag redan kör så långt och obanat som möjligt.
Att bara förlita sig på löpning för att träna upp sina muskler tror jag kan vara dumt, därför vill jag pröva komplementerande träning för att se om det ger något.
TS skrev även hon "komplement
Quote from Catharina Brattlin on 4 April 2011, 19:28Hopprep barfota! 😀
När jag gymmar hoppar jag 50 hopp mellan varje övning. Både hjärta, fötter och vader får sitt. Ibland jämfota, ibland enfota. Sen att andra gymmare glor och skakar på huvudet bjuder jag på. 😉
Hopprep barfota! 😀
När jag gymmar hoppar jag 50 hopp mellan varje övning. Både hjärta, fötter och vader får sitt. Ibland jämfota, ibland enfota. Sen att andra gymmare glor och skakar på huvudet bjuder jag på. 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:31Vet inte om jag kan räkna så långt. 😉
Vet inte om jag kan räkna så långt. 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:44http://ns3.atof.net/personal/run/hadd.pdf
säger inget mer.
http://ns3.atof.net/personal/run/hadd.pdf
säger inget mer.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:02Frågan är om du har sagt något alls?
Frågan är om du har sagt något alls?
Quote from Catharina Brattlin on 4 April 2011, 20:11Magnus, kan jag så kan Du. 😉
Jag är inget vidare mattesnille.
Magnus, kan jag så kan Du. 😉
Jag är inget vidare mattesnille.
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:47Du har en poäng i det christer, dock löper jag bara i terrängen så.
Men kan ju vara så att vaderna blivit lite klenar under vintern med mera längdskidor, håller nu på att trappa upp löpträningsmängden så man kommer upp i mängd mer i vår/sommar
Obanad te
Du har en poäng i det christer, dock löper jag bara i terrängen så.
Men kan ju vara så att vaderna blivit lite klenar under vintern med mera längdskidor, håller nu på att trappa upp löpträningsmängden så man kommer upp i mängd mer i vår/sommar
Obanad te
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 20:53Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar men vaderna arbetar mer på hårt underlag. Därför skulle jag föreslå många lugna pass på asfalt eller liknande. För att på sikt stärka vadmuskulaturen.
Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar men vaderna arbetar mer på hårt underlag. Därför skulle jag föreslå många lugna pass på asfalt eller liknande. För att på sikt stärka vadmuskulaturen.