Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTvå frår om marathon
You need to log in to create posts and topics.

1. Jag har följt 4 timmars och 3:30 på marathon.se och det har funkat mycket bra. Det fanns luft i dem, d.v.s. att man kunde missa lite utan att allt skiter sig.

2. Stockholmsmaran är den enda jag sprungit men det är banne mig ett nöje. Jag har hört att

Ja jag om jag nu vore i dina kläder så skulle jag nog börja med ett ULTRA...??????
I det loppet kan du i din egen takt sakta men säkert ta dig fram till den distans som du klarar av å på vilken tid det har gått åt. Efter typ ETT varv så har du en DISTANS

Ber om ursäkt, men jag har ingen aning om vad du pratar om. Ultra?

Hoho, det var säkert 50 år sen Kjelle började skubba, så han har nog helt enkelt GLÖMT BORT att man faktiskt kan få träningsvärk eller t.o.m. ont nånstans bara av att GÅ en halvmil. Ultra, ja vad är det? Det är nåt som de flesta aldrig gör överhuvudtaget,

Hahaha...Kristofer vi struntar i vad dom heter då. Det finns alltså ett antal lopp runt omkring i vårt lika avlånga som underbara fädernesland där du själv bestämmer hur långt du vill springa. Men för att inte klassas som DNF så måste du ta dig ETT varv p

Hoppsan...nåt hände! Å då får man absolut inte trycka på "spara inlägget " en andra gång...hehe;)

Nu är jag med! 🙂

Anders L...jag har faktiskt bara kutat regelbundet sedan 1982...så där djävla gammal är jag inte??!!??...Första tio åren så var det Stockholm Marathon som gällde.....sedan träffade jag en kille från Trollhättan som sa att man kunde kuta flera marathon per

-Jasså du har bara skubbat regelbundet i 27 år, inte längre tid än så, typ nybörjare alltså??? -Jag älskar din ödmjukhet, Kjell!

Kjelle.
Det var ett himla tjat om den försöksutsläppte från Trollhättan. (#)
Har för mig att han har ett rum bokat på Kolarmora behandlingshem för gravt nåt....:@
Hämta honom, lås in honom. Tag bort honom från Trollhättan, från Sverige, från universum. H