Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 21:56OBS att jag inte nämnde nåt namn i min inlaga utan av misstag ortsnamnet Trollhättan....Ref galna Ultraentusiaster så är väl det de mest fantastiska å underbaraste människorna som finns. Å dom ska man väl inte spärra in??????...Ja nån fåtalig då kanske ..
OBS att jag inte nämnde nåt namn i min inlaga utan av misstag ortsnamnet Trollhättan....Ref galna Ultraentusiaster så är väl det de mest fantastiska å underbaraste människorna som finns. Å dom ska man väl inte spärra in??????...Ja nån fåtalig då kanske ..
Quote from Funbeat user on 17 December 2009, 22:23Kristofer skrev "Nu är jag med".
Det kan väl inte vara så väl att han tänker ta en ultra före en mara?;)
Den där Kjelle bara flamsar, men det finns sunda ultradeltagare - inga namn.
Ett tidslopp med korta varv + mängder av rutinerat folk ( minst en ) k
Kristofer skrev "Nu är jag med".
Det kan väl inte vara så väl att han tänker ta en ultra före en mara?;)
Den där Kjelle bara flamsar, men det finns sunda ultradeltagare - inga namn.
Ett tidslopp med korta varv + mängder av rutinerat folk ( minst en ) k
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 17:34Kristofer...du skriver om evn maror utomlands å NY, Paris å Berlin är ju helt underbara upplevelser liksom. Men varför gå över ån efter vatten.??? Från Norrköping till Hallsberg är det väl knappt ett stenkast vad jag kommer ihåg..!? Ett lopp som jag också
Kristofer...du skriver om evn maror utomlands å NY, Paris å Berlin är ju helt underbara upplevelser liksom. Men varför gå över ån efter vatten.??? Från Norrköping till Hallsberg är det väl knappt ett stenkast vad jag kommer ihåg..!? Ett lopp som jag också
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:32Idag har jag sprungit 1 mil för första gången i mitt liv! Utan att stanna eller gå. Det tog 65 minuter. Jag hade planerat att köra 5km eller 7km, men det kändes bra så jag körde vidare.
Ett steg närmare Berlin 2010!
*edit: 2011 ska det stå, blev lite iv
Idag har jag sprungit 1 mil för första gången i mitt liv! Utan att stanna eller gå. Det tog 65 minuter. Jag hade planerat att köra 5km eller 7km, men det kändes bra så jag körde vidare.
Ett steg närmare Berlin 2010!
*edit: 2011 ska det stå, blev lite iv
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 17:56(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:492 x det tänkta = 10K
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
2 x det tänkta = 10K
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:04Kjelle...+++++++
Kjelle...+++++++
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 20:14Smått förvirrad av alla tummar, men tack! 🙂
Smått förvirrad av alla tummar, men tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:59Till att börja med: Grattis och bra jobbat!
Att skynda långsamt är ett mycket bra råd, och värt att följa. Det är därför viktigt att sätta upp delmål så att vägen till slutmålet inte känns för lång. Själv har jag sprungit i snart fyra år men fortfarande
Till att börja med: Grattis och bra jobbat!
Att skynda långsamt är ett mycket bra råd, och värt att följa. Det är därför viktigt att sätta upp delmål så att vägen till slutmålet inte känns för lång. Själv har jag sprungit i snart fyra år men fortfarande
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 16:28Jag sprang min första mara 2006, Stockholm Marathon efter att ha marathontränat i 6 månader. Innan dess hade jag bara sprungit 5-10 km några gånger i veckan, så visst går det att debutera efter ganska kort tid. Sprang långpass från 15 km upp mot ca 30.
K
Jag sprang min första mara 2006, Stockholm Marathon efter att ha marathontränat i 6 månader. Innan dess hade jag bara sprungit 5-10 km några gånger i veckan, så visst går det att debutera efter ganska kort tid. Sprang långpass från 15 km upp mot ca 30.
K