Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:03Skall man förövrigt inte lägga svettiga kläder i frysen, eller om det nu var kylen, så skall svettlukten försvinna?
Risken är kanske dock att all man luktar som dansk ost sen.... 😉
Skall man förövrigt inte lägga svettiga kläder i frysen, eller om det nu var kylen, så skall svettlukten försvinna?
Risken är kanske dock att all man luktar som dansk ost sen.... 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:05Ni tränar förhoppningsvis själv, med de vanorna.
Ni tränar förhoppningsvis själv, med de vanorna.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:052-3 pass beroende på vad jag kör. Alternativt 1 dag! 😉
På jobb leder jag gympapass både före och efter lunch, och då kör jag samma hela dagen, och byter alltså varje dag. Vissa dagar 2 pass andra 3.
När jag styrketränar, hemma eller på gymmet, har jag
2-3 pass beroende på vad jag kör. Alternativt 1 dag! 😉
På jobb leder jag gympapass både före och efter lunch, och då kör jag samma hela dagen, och byter alltså varje dag. Vissa dagar 2 pass andra 3.
När jag styrketränar, hemma eller på gymmet, har jag
Quote from Magnus Gelang on 5 September 2009, 21:22Lite olika beroende vilka kläder vi pratar om. Byxorna kan jag nog ha i 3-5 pass, men tröjorna åker i tvätten oftare.
Jag sköljer inte upp kläderna efter passen utan hänger dem över en stolsrygg så de får lufta/vädra.
Jag använder samma kläder utomhus och
Lite olika beroende vilka kläder vi pratar om. Byxorna kan jag nog ha i 3-5 pass, men tröjorna åker i tvätten oftare.
Jag sköljer inte upp kläderna efter passen utan hänger dem över en stolsrygg så de får lufta/vädra.
Jag använder samma kläder utomhus och
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 September 2009, 21:26Oavsett vad eller var jag tränar brukar träningsbyxor (shorts, trekvartsbyxor, långbyxor, osv.) få hänga med 3-4 pass om de inte är uppenbart smutsiga på nåt vis. Ibland längre! Hänger ut de på altanen på vädring bara.
Vad gäller överdelen (linne, t-shi
Oavsett vad eller var jag tränar brukar träningsbyxor (shorts, trekvartsbyxor, långbyxor, osv.) få hänga med 3-4 pass om de inte är uppenbart smutsiga på nåt vis. Ibland längre! Hänger ut de på altanen på vädring bara.
Vad gäller överdelen (linne, t-shi
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:32Tvätt för mig är inte alltid tvätt i tvättmaskin. Tunnare träningskläder tvättar jag ofta upp för hand i badkaret direkt efter träning och sedan åker dom i maskinen när det är dags att tvätta annat.
Tvätt för mig är inte alltid tvätt i tvättmaskin. Tunnare träningskläder tvättar jag ofta upp för hand i badkaret direkt efter träning och sedan åker dom i maskinen när det är dags att tvätta annat.
Quote from Galderma Fritidsförening on 5 September 2009, 21:35Jag sköljer aldrig upp nåt. Hänger det på vädring eller slänger det i tvätten. 🙂
Jag sköljer aldrig upp nåt. Hänger det på vädring eller slänger det i tvätten. 🙂
Quote from ellen olsson on 5 September 2009, 21:35Normalt blir det nog två pass/plagg, eventuella kalsonger undantaget eftersom jag byter sådana varje dag.
Att byta oftare skulle ge lite planeringsproblem med tanke på hur bokningsläget för tvättstugan brukar se ut.
Normalt blir det nog två pass/plagg, eventuella kalsonger undantaget eftersom jag byter sådana varje dag.
Att byta oftare skulle ge lite planeringsproblem med tanke på hur bokningsläget för tvättstugan brukar se ut.
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:35Efter varje pass - att stå och skölja upp kläderna för hand tyar jag inte 🙂 och med tanke på hur funktionsplagg luktar efter ett pass tvivlar jag på att det skulle göra mycket nytta att bara skölja i vatten...
Efter varje pass - att stå och skölja upp kläderna för hand tyar jag inte 🙂 och med tanke på hur funktionsplagg luktar efter ett pass tvivlar jag på att det skulle göra mycket nytta att bara skölja i vatten...
Quote from Funbeat user on 5 September 2009, 21:36snälla Fredrik, köp fler kalsonger då - om det inte blev ett litet syftningsfel där? 😀
snälla Fredrik, köp fler kalsonger då - om det inte blev ett litet syftningsfel där? 😀