Quote from Guest on 21 April 2010, 13:08Roligt med detta program. Se http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?selId=1.1595844.
Däremot så reagerade jag på att man rekommenderade pronationsskydd för att minska skaderisken. Det finns ju inga test som visar att pronationsskydd minskar skaderi
Roligt med detta program. Se http://www.tv4play.se/sport/sverige_springer?selId=1.1595844.
Däremot så reagerade jag på att man rekommenderade pronationsskydd för att minska skaderisken. Det finns ju inga test som visar att pronationsskydd minskar skaderi
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 13:18Jag reagerade mest på att de ägnade en massa tid åt... stavgång.
Jag menar, hallå? Vad är det i "springer" som TV4 har svårt att förstå?
Jag reagerade mest på att de ägnade en massa tid åt... stavgång.
Jag menar, hallå? Vad är det i "springer" som TV4 har svårt att förstå?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:26Visst vill vi hellre se löpning (speciellt med Musse), men temat från TV4 var faktiskt skador och förebyggande av sådana. Inte helt orimligt att ta upp stavgång som alternativträning.
Visst vill vi hellre se löpning (speciellt med Musse), men temat från TV4 var faktiskt skador och förebyggande av sådana. Inte helt orimligt att ta upp stavgång som alternativträning.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 09:28Dom får byta namn på programmet till " Sverige rör på sig" 🙂 Då funkar det med stavgång med.
Dom får byta namn på programmet till " Sverige rör på sig" 🙂 Då funkar det med stavgång med.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:26Tanken med stavgångsinslaget var nog för att visa ett alternativ vid skadeproblem men jag hade tyckt det varit intressantare och mer relevant med inslag om vattenlöpning, spinning eller rehabträning i gymmet.
Tanken med stavgångsinslaget var nog för att visa ett alternativ vid skadeproblem men jag hade tyckt det varit intressantare och mer relevant med inslag om vattenlöpning, spinning eller rehabträning i gymmet.
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:28Stavgång i brant backe, motlut, är mycket bra VO2träning. Utan att man för den skull behöver springa.
Har man ingen backe kan man göra samma sak i en myr eller träsk.
Stavgång i brant backe, motlut, är mycket bra VO2träning. Utan att man för den skull behöver springa.
Har man ingen backe kan man göra samma sak i en myr eller träsk.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:33Tittade för första gången igår, och tyckte det var helt ok. Konstaterade lite förvånat att alla deltagare i programmet verkade halsa Proviva eller dylikt, till och med gänget som var och sprang i Portugal! Det hela fick sin förklaring när jag såg vilka so
Tittade för första gången igår, och tyckte det var helt ok. Konstaterade lite förvånat att alla deltagare i programmet verkade halsa Proviva eller dylikt, till och med gänget som var och sprang i Portugal! Det hela fick sin förklaring när jag såg vilka so
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 08:56Det är inte gratis att göra TV-program. Någon måste betala. Proviva kunde tydligen tänka sig att bidra mot reklam i utbyte. Skaparna av programmet accepterade reklamfaktorn och tog emot pengarna. Ska det vara reklamfritt (t.ex. SVT) får tittarna betala (T
Det är inte gratis att göra TV-program. Någon måste betala. Proviva kunde tydligen tänka sig att bidra mot reklam i utbyte. Skaparna av programmet accepterade reklamfaktorn och tog emot pengarna. Ska det vara reklamfritt (t.ex. SVT) får tittarna betala (T
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:01@Markus:
Jo jag förstår det. Jag antar att jag tillhör det gamla gardet som växte upp med endast två tv-kanaler och fortfarande inte har vant oss helt vid all reklam.Och jag får tillstå att det är väldigt positivt med ett program om löpning!
@Markus:
Jo jag förstår det. Jag antar att jag tillhör det gamla gardet som växte upp med endast två tv-kanaler och fortfarande inte har vant oss helt vid all reklam.
Och jag får tillstå att det är väldigt positivt med ett program om löpning!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:02Näpp. Man är lite trött på folk som tycker att reklam är av ondo...
sedan så kan man ju ha åsikter om bättre och sämre produktplaceringar, men så länge som de diskuteras så är det ju en bra placering i reklamsyfte.
Näpp. Man är lite trött på folk som tycker att reklam är av ondo...
sedan så kan man ju ha åsikter om bättre och sämre produktplaceringar, men så länge som de diskuteras så är det ju en bra placering i reklamsyfte.