Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:20Inget, direkt, men risken är överhängande att producenter som inte äger hela processen från får till kalsong köper in merinoull som passerat via mellanhänder och orättfärdigt kallas mulesingfri ull. Det gäller iofs även sydamerikansk merinoull, så ska man
Inget, direkt, men risken är överhängande att producenter som inte äger hela processen från får till kalsong köper in merinoull som passerat via mellanhänder och orättfärdigt kallas mulesingfri ull. Det gäller iofs även sydamerikansk merinoull, så ska man
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:26Då är konstfiber från Nigeriansk olja bättre.
Mycket svårt att vara PK om man inte kör självhushåll.
Då är konstfiber från Nigeriansk olja bättre.
Mycket svårt att vara PK om man inte kör självhushåll.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:35Det är ett övergående problem, oljan är snart slut ändå.
Det är ett övergående problem, oljan är snart slut ändå.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:38Det finns nog olja kvar till min sista resa genom Pålsjögrillen.
Det finns nog olja kvar till min sista resa genom Pålsjögrillen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:45Hm? Hade du tänk gå och dö, eller varför en "sista resa" 🙁
Hm? Hade du tänk gå och dö, eller varför en "sista resa" 🙁
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 11:50Jag tror inte att jag är odödlig och att det finns olja kvar till min sista resa genom Pålsjögrillen. Det finns massor av olja runt polerna som snart också kommer att utvinnas.
Jag har aldrig varit så nära döden som jag är just nu!
Jag tror inte att jag är odödlig och att det finns olja kvar till min sista resa genom Pålsjögrillen. Det finns massor av olja runt polerna som snart också kommer att utvinnas.
Jag har aldrig varit så nära döden som jag är just nu!
Quote from Fredric Lagerström on 24 October 2008, 11:57Shorter of breath
and one day closer to death.Så är det.
Shorter of breath
and one day closer to death.
Så är det.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 12:02Jag är i varje ögonblick närmare min död...
Jag är i varje ögonblick närmare min död...
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 12:06Men fy så deprimerande det blev helt plötsligt!
Men fy så deprimerande det blev helt plötsligt!
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 12:08Och svenska slakterier och djurstallar är i det närmaste att jämföra med SPA-anläggningar...
Och svenska slakterier och djurstallar är i det närmaste att jämföra med SPA-anläggningar...