Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:27Nej, men med tanke på försvarets ekonomiska situation av idag är detta inget JAG skulle prioritera.
Nej, men med tanke på försvarets ekonomiska situation av idag är detta inget JAG skulle prioritera.
Quote from ellen olsson on 4 January 2009, 21:29Vet du vem som betalar Tour de Skivinnaren Dario Colognas lön?
Vet du vem som betalar Tour de Skivinnaren Dario Colognas lön?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:35Tänker ni att det är vetenskaplig forskning? Finns det en projektplan? Exakt vad ska mätas, hur utvärderar man, två män - vad säger det? Olika åldrar, olika kön.... Nej de har nog bara tur som får betalt, tänker jag.
Tänker ni att det är vetenskaplig forskning? Finns det en projektplan? Exakt vad ska mätas, hur utvärderar man, två män - vad säger det? Olika åldrar, olika kön.... Nej de har nog bara tur som får betalt, tänker jag.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:35För att inte tala om CSKA och andra idrottare i öst på den tiden det begav sig. Då var sovjeterna inte proffs utan kunde vara med i OS som amatörer.
Men utan att vara expert på svenska försvarsmakten så vet man ju att de lägger ned allt och alla och då
För att inte tala om CSKA och andra idrottare i öst på den tiden det begav sig. Då var sovjeterna inte proffs utan kunde vara med i OS som amatörer.
Men utan att vara expert på svenska försvarsmakten så vet man ju att de lägger ned allt och alla och då
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:55fast 2*2 månadslöner räddar inga förband precis... känns som en piss i missisippi
fast 2*2 månadslöner räddar inga förband precis... känns som en piss i missisippi
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:57Klart Andreas och Mattias ska få lite ekonomiskt stöd i sin satsning på detta lopp. Det är ju inga stora pengar det handar om. Bra PR för Sverige! Känner de båda och vet hur de satsar och tränar för det här. Den som inte är insatt i ultralöpning kan inte
Klart Andreas och Mattias ska få lite ekonomiskt stöd i sin satsning på detta lopp. Det är ju inga stora pengar det handar om. Bra PR för Sverige! Känner de båda och vet hur de satsar och tränar för det här. Den som inte är insatt i ultralöpning kan inte
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 22:09Jag skrev ju att de kunde vara nöjda för att få sponsring. En annan ultralöpare som väl är minst lika framstående, som jag känner på riktigt, är ju Christian Ritella. Kommer inte ihåg var, men nyligen läste jag att han gärna skulle ha lite mer sponsring.
Jag skrev ju att de kunde vara nöjda för att få sponsring. En annan ultralöpare som väl är minst lika framstående, som jag känner på riktigt, är ju Christian Ritella. Kommer inte ihåg var, men nyligen läste jag att han gärna skulle ha lite mer sponsring.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 00:10Leif: kunskap genom erfarenhet väger tyngre än någon annan kunskap. Och med dagens försvarsbudget är det här en satsning man trots allt valt att göra. De pengarna är en piss i nilen jämfört med att hålla ett förband levande, eller för den delen skicka fre
Leif: kunskap genom erfarenhet väger tyngre än någon annan kunskap. Och med dagens försvarsbudget är det här en satsning man trots allt valt att göra. De pengarna är en piss i nilen jämfört med att hålla ett förband levande, eller för den delen skicka fre
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:54Jämfört med vad t ex kungahuset får av våra skattepengar så ter sig Andreas & Co lilla utflykt på vår bekostnad som högst marginell. Finge jag bestämma så skulle mer pengar spenderas på liknande "sponsring". Dels får vi kunskap, men det fungerar ju även s
Jämfört med vad t ex kungahuset får av våra skattepengar så ter sig Andreas & Co lilla utflykt på vår bekostnad som högst marginell. Finge jag bestämma så skulle mer pengar spenderas på liknande "sponsring". Dels får vi kunskap, men det fungerar ju även s
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 17:53Finge jag bestämma skulle vi lägga ner kungahuset och lägga pengarna på försvaret..... 😉
Finge jag bestämma skulle vi lägga ner kungahuset och lägga pengarna på försvaret..... 😉