Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 18:23Finge jag bestämma skulle vi lägga ner både kungahuset och försvaret och lägga pengarna på mej! (H)
Finge jag bestämma skulle vi lägga ner både kungahuset och försvaret och lägga pengarna på mej! (H)
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 18:33Som jag ser det så lägger försvaret för en gångs skull pengar på någonting vettigt...
Som jag ser det så lägger försvaret för en gångs skull pengar på någonting vettigt...
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 18:49Ja tänk om alla kunde springa omkring istället för att kriga.... 🙂
Ja tänk om alla kunde springa omkring istället för att kriga.... 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 19:56Framtida sk Krig avgörs genom masstart över marathondistansen av ländernas tusen bästa löpare ....å UN är domare....å Birger Fält mäter upp distansen...Detta är väl motsatsen till Rollerboll Murders typ.(Minns ni boken å filmen..???)
Tänk er Israel mot Pa
Framtida sk Krig avgörs genom masstart över marathondistansen av ländernas tusen bästa löpare ....å UN är domare....å Birger Fält mäter upp distansen...Detta är väl motsatsen till Rollerboll Murders typ.(Minns ni boken å filmen..???)
Tänk er Israel mot Pa
Quote from Sissel Svanøe on 5 January 2009, 20:12Vilka avancerade tankar ni fick av att titta på det inslaget. Själv tyckte jag att det intressantaste var att jämföra löpstil på herrar Andreas och Mattias. Båda sprang ju synnerligen snyggt, men Andreas hade en överkropp som rörde sig så gott som enbart
Vilka avancerade tankar ni fick av att titta på det inslaget. Själv tyckte jag att det intressantaste var att jämföra löpstil på herrar Andreas och Mattias. Båda sprang ju synnerligen snyggt, men Andreas hade en överkropp som rörde sig så gott som enbart
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 20:24Jag kollade genast vad de där två knäppgökarna hade gjort för tider på Stockholm marathon och 3.09 tror jag den ene hade gjort som bäst. Bramstång tror jag det var. Rätt uselt då han bara är 8 minuter snabbare än mitt pb. Han kanske iofs har sprungit fler
Jag kollade genast vad de där två knäppgökarna hade gjort för tider på Stockholm marathon och 3.09 tror jag den ene hade gjort som bäst. Bramstång tror jag det var. Rätt uselt då han bara är 8 minuter snabbare än mitt pb. Han kanske iofs har sprungit fler
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 20:332,49 - så visst är han långsammare än Mackan. Å andra sidan är han ju inte lika gammal 😉
2,49 - så visst är han långsammare än Mackan. Å andra sidan är han ju inte lika gammal 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 20:38Ok! Mackan och några till borde alltså definitivt ha sponsring i rättvisans namn.
Ok! Mackan och några till borde alltså definitivt ha sponsring i rättvisans namn.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 20:59Fast tiden på en så kort distans som ett marathon är väl inte helt relevant för en ultralöpare? Jag antar att de inte är världsbäst på andra kortdistanser heller...
Fast tiden på en så kort distans som ett marathon är väl inte helt relevant för en ultralöpare? Jag antar att de inte är världsbäst på andra kortdistanser heller...
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:13Det är de säkerligen inte!
Det är de säkerligen inte!