Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:13Precis!
Precis!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:17Fast dartspelarna kan inte ha lika snygga tights när de är med i TV, så vem vill sponsra dem om man får välja?
Nu tror jag iofs att det finns mer pengar inom dart än ultralöpning. Och fler utövare. Och mer tv-tid på Joråsport.
EDIT: Och angående inslage
Fast dartspelarna kan inte ha lika snygga tights när de är med i TV, så vem vill sponsra dem om man får välja?
Nu tror jag iofs att det finns mer pengar inom dart än ultralöpning. Och fler utövare. Och mer tv-tid på Joråsport.
EDIT: Och angående inslage
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:20Oj, det måste vara fel Student jag åsyftar. Hittade 60:03 på dig 2007. Varför är ni såååå många smurfar....
Oj, det måste vara fel Student jag åsyftar. Hittade 60:03 på dig 2007. Varför är ni såååå många smurfar....
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:20Tja. Jag är inte helt säker på att jag fattar relevansen men antar att man får ta ett skämt för vad det är 🙂
Tja. Jag är inte helt säker på att jag fattar relevansen men antar att man får ta ett skämt för vad det är 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:30Det är inget skämt. Det är lika svårt.
Det är inget skämt. Det är lika svårt.
Quote from Sissel Svanøe on 5 January 2009, 22:33Instämmer med Jimpa. 10 000-timmarsregeln säger att det tar, just, 10 000 timmar att bli riktigt bra på något oavsett vad det är.
Instämmer med Jimpa. 10 000-timmarsregeln säger att det tar, just, 10 000 timmar att bli riktigt bra på något oavsett vad det är.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:35Det var inte på den punkten jag menade att du skämtade. Jag tolkar bara inte ditt påstående som en särskilt tungt avsedd inlaga i debatten. Att det därför var meningslöst av mig att fråga om relevansen. Men jag kan ju ha fel 🙂
Det var inte på den punkten jag menade att du skämtade. Jag tolkar bara inte ditt påstående som en särskilt tungt avsedd inlaga i debatten. Att det därför var meningslöst av mig att fråga om relevansen. Men jag kan ju ha fel 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:40Vad är det egentligen vi diskuterar? Att alla som håller motsvarande 2,40 på maran, oavsett idrott, borde få lön av sin arbetsgivare när de tävlar?
Vad är det egentligen vi diskuterar? Att alla som håller motsvarande 2,40 på maran, oavsett idrott, borde få lön av sin arbetsgivare när de tävlar?
Quote from Jonny Persson on 5 January 2009, 22:40Oj, här har jag diskuterats ser jag. Tackar för att ni vill att jag ska bli sponsrad. Undrar hur snabbt man skulle kunna springa om man fick göra det på halvtid... Fick faktiskt en sponsordeal ikväll som kan ge allt ifrån 0->en hel del pengar nästa år. Ha
Oj, här har jag diskuterats ser jag. Tackar för att ni vill att jag ska bli sponsrad. Undrar hur snabbt man skulle kunna springa om man fick göra det på halvtid... Fick faktiskt en sponsordeal ikväll som kan ge allt ifrån 0->en hel del pengar nästa år. Ha
Quote from Sissel Svanøe on 5 January 2009, 22:42LM> Vad motsvarar 2.40 på maran i dart?
LM> Vad motsvarar 2.40 på maran i dart?