Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:43Det måste väl finnas någon omräkningstabell där man kan jämföra alla sporter - hur skulle världen annars kunna fungera?!
Det måste väl finnas någon omräkningstabell där man kan jämföra alla sporter - hur skulle världen annars kunna fungera?!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:43Heja Mackan! Jag håller tummarna! 🙂
Heja Mackan! Jag håller tummarna! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:46Markus A, var är du? Vi behöver en omräkningstabell!
Markus A, var är du? Vi behöver en omräkningstabell!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:47Enda gången jag skämtat i denna tråden var när jag kallade de där två coola killarna för knäppgökar.
Enda gången jag skämtat i denna tråden var när jag kallade de där två coola killarna för knäppgökar.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:49Men Mackan, då kanske du vet vilken Student du drog runt i Ursvik? För Mattias vill inte kännas vid det 🙂
Men Mackan, då kanske du vet vilken Student du drog runt i Ursvik? För Mattias vill inte kännas vid det 🙂
Quote from Jonny Persson on 5 January 2009, 22:52Det var killen som snackade så mycket under Visby Halvmaraton, "Bellan". Men efter att jag surrat konstant i 12 km så bad han mig att springa iväg. 🙂 Har för mig han kom in på 66 minuter sen.
Det var killen som snackade så mycket under Visby Halvmaraton, "Bellan". Men efter att jag surrat konstant i 12 km så bad han mig att springa iväg. 🙂 Har för mig han kom in på 66 minuter sen.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:59Jim: 😀
Jim: 😀
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:59Finns det något man inte kan diskutera i den här tråden?
Den dagen Mackan slår mig på Extremen ska jag börja med dart. Fast det saknar också relevans eftersom både han och jag tränar för marathon, och där är han snabbast. Och frågan är om inte det också
Finns det något man inte kan diskutera i den här tråden?
Den dagen Mackan slår mig på Extremen ska jag börja med dart. Fast det saknar också relevans eftersom både han och jag tränar för marathon, och där är han snabbast. Och frågan är om inte det också
Quote from Jonny Persson on 5 January 2009, 23:01Hoppas du gillar Dart Mattias. 😉
Hoppas du gillar Dart Mattias. 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:03Snooker är nog roligare men det är också djävulskt svårt.
Snooker är nog roligare men det är också djävulskt svårt.