Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:29Intressant, jag frågar mig då genast vad Bramstång skulle göra på maran om han faktiskt tränade för den 🙂
Intressant, jag frågar mig då genast vad Bramstång skulle göra på maran om han faktiskt tränade för den 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:30Han kanske kanske kanske skulle slå Mackan fast troligtvis inte 🙂
Han kanske kanske kanske skulle slå Mackan fast troligtvis inte 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:37Bramstång är nog en snäll kille. Han springer hellre med Falken genom Europa än slår Mackan, tror jag 😉
Bramstång är nog en snäll kille. Han springer hellre med Falken genom Europa än slår Mackan, tror jag 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:37Egentligen ska man väl inte jämföra den här sortens strapatser med elitidrott utan snarare med äventyrare som t ex Göran Kropp. Och som äventyr tycker jag att det är jättebeundransvärt och imponerande!
Sen måste man nog vara ultralöpare för att tycka att
Egentligen ska man väl inte jämföra den här sortens strapatser med elitidrott utan snarare med äventyrare som t ex Göran Kropp. Och som äventyr tycker jag att det är jättebeundransvärt och imponerande!
Sen måste man nog vara ultralöpare för att tycka att
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:39Mackan springer ju aldrig Stockholm marathon heller, måste bero på smurfmotståndet. 😉
Mackan springer ju aldrig Stockholm marathon heller, måste bero på smurfmotståndet. 😉
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:40Spontant föredrar jag Mattias löpsteg, som verkar landa mera rakt under kroppens masscentrum än Andreas. Men jag får nog titta på klippet några gånger till.
Spontant föredrar jag Mattias löpsteg, som verkar landa mera rakt under kroppens masscentrum än Andreas. Men jag får nog titta på klippet några gånger till.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:43Äh Mattias! Du piskar ju också de där två på maran vilken dag som helst! 😉 Men jag håller med om att det är beundransvärt det de ska försöka att genomföra men glöm inte bort att det är minst lika svårt att bli en dartspelare i toppklass, ja kanske till o
Äh Mattias! Du piskar ju också de där två på maran vilken dag som helst! 😉 Men jag håller med om att det är beundransvärt det de ska försöka att genomföra men glöm inte bort att det är minst lika svårt att bli en dartspelare i toppklass, ja kanske till o
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 21:45Näe, på Stockholm Marathon står Mackan på Norr Mälarstrand, med eller utan gummistövlar. Om jag inte minns fel så lotsade Mackan runt en trött Mattias G på Ursvik X i fjol eller i förfjol 🙂
Näe, på Stockholm Marathon står Mackan på Norr Mälarstrand, med eller utan gummistövlar. Om jag inte minns fel så lotsade Mackan runt en trött Mattias G på Ursvik X i fjol eller i förfjol 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:06Jim, nu försöker jag förstå: är det minst lika svårt att bli en dartspelare i toppklass som att bli en maratonlöpare i toppklass?
Jim, nu försöker jag förstå: är det minst lika svårt att bli en dartspelare i toppklass som att bli en maratonlöpare i toppklass?
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 22:09Fast det är inte på maran de ska tävla så det är väl egentligen ointressant? Fast tack för komplimangen Jim. 🙂 Jag tror att vi alla slår Usain Bolt på marathon också. Dartspelarna får väl leta sponsorer som kan tänkas sponsra dem också och har något utb
Fast det är inte på maran de ska tävla så det är väl egentligen ointressant? Fast tack för komplimangen Jim. 🙂 Jag tror att vi alla slår Usain Bolt på marathon också. Dartspelarna får väl leta sponsorer som kan tänkas sponsra dem också och har något utb