Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 11:26Jag håller med Janne om att all löpning oavsett distans ryms inom "löpning". Jag älskar att läsa om folk som tränar/tävlar i sprint, medeldistans, långdistans och ultradistans, både elit och motionärs- och ren nybörjarnivå. Genom att alla skriver på samma
Jag håller med Janne om att all löpning oavsett distans ryms inom "löpning". Jag älskar att läsa om folk som tränar/tävlar i sprint, medeldistans, långdistans och ultradistans, både elit och motionärs- och ren nybörjarnivå. Genom att alla skriver på samma
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 12:43Det som hände på puls hände även på Friidrottsförbundets Ultraforum.
Det framfördes klamål att för mycket inriktades på tidslopp.
Det är numera fixat.(t+)Ursäkta att jag är småspydig, men om nu Ultran är så negativt sedd uppifrån så tycker jag att vi f
Det som hände på puls hände även på Friidrottsförbundets Ultraforum.
Det framfördes klamål att för mycket inriktades på tidslopp.
Det är numera fixat.(t+)
Ursäkta att jag är småspydig, men om nu Ultran är så negativt sedd uppifrån så tycker jag att vi f
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 12:53Jag tycker också att vi är löpare i första hand. Alla löpare kan lära av varandra.
Jag tror på blandade tävlingar. Dvs. 1-timmeslopp på tidsultror för att locka vanliga långdistansare eller millopp i samband med distansultror. Om ultran ska fortsätta at
Jag tycker också att vi är löpare i första hand. Alla löpare kan lära av varandra.
Jag tror på blandade tävlingar. Dvs. 1-timmeslopp på tidsultror för att locka vanliga långdistansare eller millopp i samband med distansultror. Om ultran ska fortsätta at
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 13:16"Alla löpare kan lära av varandra".
Bra, Patrick, det hade nog ingen annan kunnat räkna ut.
Eller uppriktigt sagt: ddag yxskaft!
"Alla löpare kan lära av varandra".
Bra, Patrick, det hade nog ingen annan kunnat räkna ut.
Eller uppriktigt sagt: ddag yxskaft!
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 13:39Sigvard, den passningen förstår jag inte.
Jag försökte bara säga att ultra inte är en egen idrott utan en gren av löpningen. Alla som håller på med löpning, från sprint till flerdagarslopp har mycket gemensamt. Vi kan lära av varandra.
Sigvard, den passningen förstår jag inte.
Jag försökte bara säga att ultra inte är en egen idrott utan en gren av löpningen. Alla som håller på med löpning, från sprint till flerdagarslopp har mycket gemensamt. Vi kan lära av varandra.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 14:11Senaste veckan har det skrivits sextioåtta inlägg i den här tråden om ultragruppen.
Senaste veckan har det skrivits noll inlägg i själva ultragruppen.
Senaste veckan har det skrivits sextioåtta inlägg i den här tråden om ultragruppen.
Senaste veckan har det skrivits noll inlägg i själva ultragruppen.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 15:02Fast å andra sidan skrivs det rätt mycket om ultra i diskussionerna kring ultratävlingarna III Endurance 24H Espoo, Karlstad 6H, 24 Trollhättan, TEC, 10D Hekpoort m.fl som råkar ligga under löpningsgruppen.
Fast å andra sidan skrivs det rätt mycket om ultra i diskussionerna kring ultratävlingarna III Endurance 24H Espoo, Karlstad 6H, 24 Trollhättan, TEC, 10D Hekpoort m.fl som råkar ligga under löpningsgruppen.
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 15:48Varför kan man inte anmäla ett ultralopp under grupp ULTRA? (#)
Jag som arrangör av 24H Trollhättan hade ju hellre sett att det dykt upp där.
Som Sigvard skriver och Bengt harklar om, så är väl här en hel del d Dag Yxskaft, fast många inlägg.
Men under
Varför kan man inte anmäla ett ultralopp under grupp ULTRA? (#)
Jag som arrangör av 24H Trollhättan hade ju hellre sett att det dykt upp där.
Som Sigvard skriver och Bengt harklar om, så är väl här en hel del d Dag Yxskaft, fast många inlägg.
Men under
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 16:07Öppnade ett nytt ämne under ULTRA.
35 nya medlemmar. tackar, tackar.
Hej.
Öppnade ett ämne under grupp - löpning för att locka över ultraintresserade till denna specialgrupp som logiskt fått namnet ULTRA.
Ni nya medlemmar - vad har ni funnit?
Bra,
min
Öppnade ett nytt ämne under ULTRA.
35 nya medlemmar. tackar, tackar.
Hej.
Öppnade ett ämne under grupp - löpning för att locka över ultraintresserade till denna specialgrupp som logiskt fått namnet ULTRA.
Ni nya medlemmar - vad har ni funnit?
Bra,
min
Quote from Funbeat user on 10 December 2009, 19:44K-G,
Jag förstår inte vad du menar. Jag har aldrig skrivit nåt negativt om tidslopp. Tvärtom så ska jag prova mitt första tidslopp om en dryg månad i Espoo.
/Patrick
K-G,
Jag förstår inte vad du menar. Jag har aldrig skrivit nåt negativt om tidslopp. Tvärtom så ska jag prova mitt första tidslopp om en dryg månad i Espoo.
/Patrick