Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUltra-meditation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte dela lite tankar om den s.k. mentala biten av uthållighetsidrottande på min blogg. Det vore roligt och lärorikt att få dina kommentarer på detta. Lättast för mig blir det om du kommenterar/frågar på bloggen. Då behöver inte diskussionen delas upp p

Här kommer ett nytt inlägg om ultralöpning och meditation. Vi börjar med lite grundläggande utforskande av "uppmärksamhet". Jag postade den för flera dagar sedan men ser att den endast haft ett besök. Jag tror/hoppas det inte beror på urusel kvalitet elle

Försökte kommentera men det gick inte.
Kom upp något om ett Google-konto????????????????????

Jag blir så trött på alla förändringar + nya ord typ "Nicke Lill Troll". Suck.

Vad är det för fel på sunt svenskt bonnförnuft?

Sunt svenskt bonnförnuft har aldrig drivit nån dator...

Edit: Nu då jag kollar själv ser jag att det finns ju en meny, du kan välja mellan google-konto och en massa andra möjligheter (bl.a. att ange ditt namn o web-adress eller anonymt)

Jag tror att det

Kommenterar här, det är utan tvekan enklast. Precis som du är jag stort fan av ultralöpning och meditation. Jag utövar kundaliniyoga och där finns alltid ett element meditation. Att träna mentalt är klart givande och i meditionen får man chans att bygga u

Som sagt, kommentera där det funkar enklast. Christer är annars lösningen på spåret. Försökte köra en print screen och klistra in här men det gick inte så bra. Klicka pilen bredvid "Kommentera som:" och välj "Anonym" i rullmenyn. Då funkar det.

@DB: Yoga

Vad jobbiga ni är.
Jag vill ej ha fler konton.
Anonymitet har ej varit min melodi.

Christer.
På 60-talet var en bonnläpp som jag välkommen att hjälpa till med dataprogram för företag. IBM.

Alltnog som asgammal ultralöpare så var det inga problem att konstatera att de flesta deltagarna då på det usla 80-talet var välutbildade.
Likafu

Själv är jag bondson uppvuxen i Roslagen. Jag nöjer mig med ett enkelt bomärke under den anonyma kommentaren, hehe. Annars håller jag med, ultralöpning är ganska lättsamt jämfört med att fylla i formulär.

Tycker det här är jättespännande. 🙂 Jag brukar roa mig med att försöka påverka hur jag upplever olika saker med hjälp av tankens kraft. Ytterst amatörmässigt alltså men kul och ett väldigt kraftfullt verktyg. 🙂