Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 21:38"Sakyong Mipham
Running with the Mind of Meditation: Lessons for Training Body and Mind
Harmony Books, New York. 2012"En fantastisk bok tycker jag. Den berör mycket av det jag kommer ta upp i min blogg-serie (plus mycket annat förstås). Är man öppen för
"Sakyong Mipham
Running with the Mind of Meditation: Lessons for Training Body and Mind
Harmony Books, New York. 2012"
En fantastisk bok tycker jag. Den berör mycket av det jag kommer ta upp i min blogg-serie (plus mycket annat förstås). Är man öppen för
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 21:48"Vad är "tråkigt" för något egentligen, det känner de flesta inte till. Sitter man och räknar andetag en timme så finns möjlighet att ta reda på det, sanna mina ord."
Just precis så! Där sitter man på sin kudde och har urtråkigt. Och så öppnar sig en ny
"Vad är "tråkigt" för något egentligen, det känner de flesta inte till. Sitter man och räknar andetag en timme så finns möjlighet att ta reda på det, sanna mina ord."
Just precis så! Där sitter man på sin kudde och har urtråkigt. Och så öppnar sig en ny
Quote from Funbeat user on 18 April 2013, 22:50Om man inte hittar till min blogg här på Funbeat så fins en kopia här: http://lustloparen.blogspot.se/2011/08/full-moon-race-ensam-naken-och.html
Ingen reklam på denna om någon tvekar....
Om man inte hittar till min blogg här på Funbeat så fins en kopia här: http://lustloparen.blogspot.se/2011/08/full-moon-race-ensam-naken-och.html
Ingen reklam på denna om någon tvekar....
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 00:19Är nyfiken på vilka antaganden och vilket förarbete du Mikael gjorde innan din urladdning i Esboo feb. 2013.
Då menar jag inte vilken fysisk träning du lade bakom dig för den vet jag är gedigen.
Hade du något alternativ annat än att kamma hem 190 km?
Är nyfiken på vilka antaganden och vilket förarbete du Mikael gjorde innan din urladdning i Esboo feb. 2013.
Då menar jag inte vilken fysisk träning du lade bakom dig för den vet jag är gedigen.
Hade du något alternativ annat än att kamma hem 190 km?
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 09:11Espoo i år var mitt sjätte 24-timmars och det fjärde i Esport Arena så jag börjar få viss rutin på det.
Trots personbästa så ser jag årets tävling som ett misslyckande eftersom jag satsade på att passera 200 km men klappade ihop efter 180 och fick stappl
Espoo i år var mitt sjätte 24-timmars och det fjärde i Esport Arena så jag börjar få viss rutin på det.
Trots personbästa så ser jag årets tävling som ett misslyckande eftersom jag satsade på att passera 200 km men klappade ihop efter 180 och fick stappl
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 17:08"Om alla pusselbitar faller på plats så är sedan ett 24-timmars en ren expeditionsaffär."
Loppet är träningen
Träningen är loppet
Det resultat jag får på loppet är ett symptom på mina förberedelser.
Det finns inget att oroa sig för. Resultatet är givet i
"Om alla pusselbitar faller på plats så är sedan ett 24-timmars en ren expeditionsaffär."
Loppet är träningen
Träningen är loppet
Det resultat jag får på loppet är ett symptom på mina förberedelser.
Det finns inget att oroa sig för. Resultatet är givet i
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 17:54Vill bara säga att det här är den i särklass intressantaste tråden på Funbeat.
Tack! 🙂
Vill bara säga att det här är den i särklass intressantaste tråden på Funbeat.
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 17:57Kristina (t+)
Kristina (t+)
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 22:51Jag blir hjärtligt glad av den positiva responsen. För många är detta överkurs, ointressant, oanvändbart eller bara något som inte känns rätt, och det är precis som det ska vara. Var och en hittar sin modell och variant.
Det ÄR "the path less travelled" a
Jag blir hjärtligt glad av den positiva responsen. För många är detta överkurs, ointressant, oanvändbart eller bara något som inte känns rätt, och det är precis som det ska vara. Var och en hittar sin modell och variant.
Det ÄR "the path less travelled" a
Quote from Funbeat user on 21 April 2013, 07:11Överkurs. Ha, ha. Snarare superöverkurs. Men då givetvis ännu intressantare och lite provokativt. Lite?
Tillhör dessa som väl inte gillat att rätta in mig i system. Så jag har gjort en hel del omöjliga/dumma saker genom livet. Det var/är kul att testa.
Överkurs. Ha, ha. Snarare superöverkurs. Men då givetvis ännu intressantare och lite provokativt. Lite?
Tillhör dessa som väl inte gillat att rätta in mig i system. Så jag har gjort en hel del omöjliga/dumma saker genom livet. Det var/är kul att testa.