Quote from Lena Bjerlöw on 19 July 2008, 12:57Och enligt andra teorier kan man skippa mat öht och leva på muskler, fett och annat rätt så länge 🙂 Man svälter inte ihjäl så fort egentligen.
Kroppen går väl in och bränner fett såsom du säger, men jag tror ändå det är mer effektivt om man får kolhydr
Och enligt andra teorier kan man skippa mat öht och leva på muskler, fett och annat rätt så länge 🙂 Man svälter inte ihjäl så fort egentligen.
Kroppen går väl in och bränner fett såsom du säger, men jag tror ändå det är mer effektivt om man får kolhydr
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 13:08Karin,
Ja troligen är det som du säger, att man kan träna fettförbränningen under hela sitt dygn med rätt kost, inte bara under träning. MEn det finns ändå vissa poänger med fettförbränningspass tror jag, där man minimerar kolhydrattillförseln. Jag kör i
Karin,
Ja troligen är det som du säger, att man kan träna fettförbränningen under hela sitt dygn med rätt kost, inte bara under träning. MEn det finns ändå vissa poänger med fettförbränningspass tror jag, där man minimerar kolhydrattillförseln. Jag kör i
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 14:16Karin, du missförstod vad jag menade med "fettet brinner...". Utan tillförsel av kolhydrater ingen fettförbränning.
Karin, du missförstod vad jag menade med "fettet brinner...". Utan tillförsel av kolhydrater ingen fettförbränning.
Quote from Lena Bjerlöw on 19 July 2008, 14:52Katarina: Nej jag missförstod inte dig, jag hade inte ens läst ditt inlägg. Sorry! Läste det nu 🙂
Men "Utan tillförsel av kolhydrater ingen fettförbränning." Det håller jag absolut med om. Men det var kanske Anders som skrev "sabbar fettförbränningen" o
Katarina: Nej jag missförstod inte dig, jag hade inte ens läst ditt inlägg. Sorry! Läste det nu 🙂
Men "Utan tillförsel av kolhydrater ingen fettförbränning." Det håller jag absolut med om. Men det var kanske Anders som skrev "sabbar fettförbränningen" o
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 15:27Ja jag menade att tillförsel av kolhydrater kan sabba fettförbränningsträningen.
Ja jag menade att tillförsel av kolhydrater kan sabba fettförbränningsträningen.
Quote from Funbeat user on 19 July 2008, 15:29Karin, haha, OK, det blir ju lätt mycket text när det är intressanta diskussioner!
Karin, haha, OK, det blir ju lätt mycket text när det är intressanta diskussioner!