Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:06På lördag invigs den nya friidrottsarenan. Är det nån som har koll på hur den ska vara öppen, tillgänglig för allmänheten osv?
På lördag invigs den nya friidrottsarenan. Är det nån som har koll på hur den ska vara öppen, tillgänglig för allmänheten osv?
Quote from Funbeat user on 10 September 2010, 12:37Kom precis från lunch och vi diskuterade samma fråga.
Vore kul om någon som vet återkommer och berättar. Ligger ju perfekt för t.ex. lite interavller
Kom precis från lunch och vi diskuterade samma fråga.
Vore kul om någon som vet återkommer och berättar. Ligger ju perfekt för t.ex. lite interavller
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 22:41Jag läste i VK att den skulle vara öppen för allmänheten men hittar inga tider på umea.se.
Däremot var det säsongspremiär för allmänheten på dragonen friidrottshall i måndags. Ingen större trängsel när det var så fint väder ute.
Jag läste i VK att den skulle vara öppen för allmänheten men hittar inga tider på umea.se.
Däremot var det säsongspremiär för allmänheten på dragonen friidrottshall i måndags. Ingen större trängsel när det var så fint väder ute.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 13:34Jörgen, vet du vilka tider som kommer att gälla för allmänheten i vinter?
Jörgen, vet du vilka tider som kommer att gälla för allmänheten i vinter?
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 13:58Japp, samma tider som ifjol
måndag 19.00-20.00
onsdag 19.30-20.30
Japp, samma tider som ifjol
måndag 19.00-20.00
onsdag 19.30-20.30
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 15:35Förlåt en dum fråga från en inflyttad umebo (H)
Var ligger Dragonen Friidrottshall?
När det är öppet för allmänheten är det avgiftsfritt??
Förlåt en dum fråga från en inflyttad umebo (H)
Var ligger Dragonen Friidrottshall?
När det är öppet för allmänheten är det avgiftsfritt??
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 17:21Tyvärr har jag ingen aning om det kostar något men det är på Nolia.
Tyvärr har jag ingen aning om det kostar något men det är på Nolia.
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:15Tack för info.
Då är det ju bara att prova en måndag så ger det sig 😀
Tack för info.
Då är det ju bara att prova en måndag så ger det sig 😀
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:16Dragonen friidrottshall ligger på Noliaområdet (Noliamässanområdet) vid E12:an och Dragonskolan.
Gratis och öppet för allmänheten är det på måndagar 19.00-20.00 och onsdagar 19.30-20.30.
Jag hoppas detta skingrade alla frågetecken 🙂
Dragonen friidrottshall ligger på Noliaområdet (Noliamässanområdet) vid E12:an och Dragonskolan.
Gratis och öppet för allmänheten är det på måndagar 19.00-20.00 och onsdagar 19.30-20.30.
Jag hoppas detta skingrade alla frågetecken 🙂
Quote from Funbeat user on 12 September 2010, 19:22@Jörgen
1000 tack - nu vet jag redan innan jag provar 😀
FB är en fantastisk källa av tips & kunskap (t+)
@Jörgen
1000 tack - nu vet jag redan innan jag provar 😀
FB är en fantastisk källa av tips & kunskap (t+)