Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 15:50Jag hade uppriktigt sagt ingen aning om vad Hälsan stig var för något.
Jag hade uppriktigt sagt ingen aning om vad Hälsan stig var för något.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 17:06Bra jobbat Ingmari (t+)
Att hitta en karta på något man inte vad det är menar jag 😉
Bra jobbat Ingmari (t+)
Att hitta en karta på något man inte vad det är menar jag 😉
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 14:59Göran K: Tackar! Synd att jag inte såg inlägget förrän nu. Nästa lördag ska jag försöka hänga med i så fall!
Göran K: Tackar! Synd att jag inte såg inlägget förrän nu. Nästa lördag ska jag försöka hänga med i så fall!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:44Har du kunnat missa alla skyltar och kilometermarkeringar som finns längs den alltså?
Har du kunnat missa alla skyltar och kilometermarkeringar som finns längs den alltså?
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 22:00Tack, Harald. (H)
Tja, Karin...tydligen. 🙂
Tack, Harald. (H)
Tja, Karin...tydligen. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 12:02Rapport från årets första runda efter Hälsostigen (HS).
Jag sprang motsols från Strömpilen. Första problemet var bygget av Designhögskolan där cykelbanan är avstängd så man måste upp till Strandgatan. Sedan följde jag den bort till Kyrkbron där jag kom i
Rapport från årets första runda efter Hälsostigen (HS).
Jag sprang motsols från Strömpilen. Första problemet var bygget av Designhögskolan där cykelbanan är avstängd så man måste upp till Strandgatan. Sedan följde jag den bort till Kyrkbron där jag kom i
Quote from Funbeat user on 17 April 2010, 12:33Tack för rapporten!
Tack för rapporten!
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 21:43Sverige springer från Umeå ikväll! finns på Tv4play!
Sverige springer - program 7
I tisdagens program beger sig Sverige springer till björkarnas stad Umeå. Programledaren Andreas Odén får bekänna färg då han gör ett laktat-och syreupptagningstest vid id
Sverige springer från Umeå ikväll! finns på Tv4play!
Sverige springer - program 7
I tisdagens program beger sig Sverige springer till björkarnas stad Umeå. Programledaren Andreas Odén får bekänna färg då han gör ett laktat-och syreupptagningstest vid id
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 23:29Härligt program, rekommenderas!
Hanna springer ju runt Nydalasjön. Galet vad snabbt det har ändrats sedan de gjorde programmet. Vi får tacka värmen för det.
Härligt program, rekommenderas!
Hanna springer ju runt Nydalasjön. Galet vad snabbt det har ändrats sedan de gjorde programmet. Vi får tacka värmen för det.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 08:09Jag misstänkte det, men kände inte igen den där stugan, men det kanske är på bortre sidan?
Jag misstänkte det, men kände inte igen den där stugan, men det kanske är på bortre sidan?