Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 13:49"Riktig vinter med kyla, snö och skidåkning och riktig sommar med värme, sol och löpning" heter det väl?
"Riktig vinter med kyla, snö och skidåkning och riktig sommar med värme, sol och löpning" heter det väl?
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 13:52Absolut!
Men lite mer sol i Göteborg skulle inte skada.
Absolut!
Men lite mer sol i Göteborg skulle inte skada.
Quote from ellen olsson on 13 July 2010, 13:54+1 på A Bohlin
+1 på A Bohlin
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 14:02Ja, sitter nästan och huttrar lite på jobbet här i Göteborg.
Ja, sitter nästan och huttrar lite på jobbet här i Göteborg.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 14:07Man kanske borde ta en tur till Götet. Om man gillar att svettas behöver man knappast ge sig ut att springa i Sthlm. Men ok, vet att tråden hyllar värme så jag hyllar er som pallar att springa i detta väder! 🙂
Man kanske borde ta en tur till Götet. Om man gillar att svettas behöver man knappast ge sig ut att springa i Sthlm. Men ok, vet att tråden hyllar värme så jag hyllar er som pallar att springa i detta väder! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 14:19Klart att det är kul/skönt med värmen! Kan nog aldrig bli för varmt för mig! Visst föredrar jag att det är lite svalare när jag ska springa, men ser hellre att det är riktigt varmt än kallt. Det kommer att bli löpbandet för mig i vinter, alldeles för kall
Klart att det är kul/skönt med värmen! Kan nog aldrig bli för varmt för mig! Visst föredrar jag att det är lite svalare när jag ska springa, men ser hellre att det är riktigt varmt än kallt. Det kommer att bli löpbandet för mig i vinter, alldeles för kall
Quote from Jonny Persson on 13 July 2010, 17:18Visst är det lite skönt med värmen men knepigt att få till svala pass. Kör man två pass om dagen så blir det så lite tid att sova på om man ska köra riktigt tidigt och riktigt sent. Så det är bara att härda i solen.
Visst är det lite skönt med värmen men knepigt att få till svala pass. Kör man två pass om dagen så blir det så lite tid att sova på om man ska köra riktigt tidigt och riktigt sent. Så det är bara att härda i solen.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:25Absolut - jag älskar värmen! 🙂 Livet består av mer än löpning - det gör jag bara ett antal timmar i veckan. Resten av tiden kan man - BADA! 🙂
Absolut - jag älskar värmen! 🙂 Livet består av mer än löpning - det gör jag bara ett antal timmar i veckan. Resten av tiden kan man - BADA! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:29Det gick bättre att springa än jag trodde i dag men SL-klocka vid Kallhälls Station hade fått värmeslag för den angav att tåget skulle komma 31.75.
Är det någon ny EU-tideräkning 😉
Det gick bättre att springa än jag trodde i dag men SL-klocka vid Kallhälls Station hade fått värmeslag för den angav att tåget skulle komma 31.75.
Är det någon ny EU-tideräkning 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:32Visst är värmen underbar....MEN med den så kommer BROMSARNA...å det är bara mig dom vill bita dom små rackarna..minst fyra varje dag samt två i knävecken. Möt mig då för faan ansikte mot ansikte era djävla fienden....men neeeeedå...bakhåll å slå till när
Visst är värmen underbar....MEN med den så kommer BROMSARNA...å det är bara mig dom vill bita dom små rackarna..minst fyra varje dag samt två i knävecken. Möt mig då för faan ansikte mot ansikte era djävla fienden....men neeeeedå...bakhåll å slå till när