Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 16:00Jennie: Drick när du är törstig och lagom är bäst är två bra regler.
Jennie: Drick när du är törstig och lagom är bäst är två bra regler.
Quote from Elias Engqvist on 8 July 2010, 16:28Det är så många parametrar som spelar in - ffa temperaturen, ansträngningsgraden och tiden man anstränger sig och hur mycket man svettas...
Så använd sunt förnuft. Oftast räcker det att känna efter.
Det är så många parametrar som spelar in - ffa temperaturen, ansträngningsgraden och tiden man anstränger sig och hur mycket man svettas...
Så använd sunt förnuft. Oftast räcker det att känna efter.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 01:54Kroppen tar hand om god mat bättre än om äcklig. Det har med ensymutsöndring att göra. Det är därför viktigt när man idrottar att det man stoppar i sig för närings skull också smakar bra.
Vad som tilltalar smaklökarna är dock individuellt. Själv kan jag
Kroppen tar hand om god mat bättre än om äcklig. Det har med ensymutsöndring att göra. Det är därför viktigt när man idrottar att det man stoppar i sig för närings skull också smakar bra.
Vad som tilltalar smaklökarna är dock individuellt. Själv kan jag
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 02:34Oj, finns det alltså chans att man går ner i vikt om man bara äter äcklig mat? Ska genast börja ha banan i all mat för jag gillar inte banan i mat.
Oj, finns det alltså chans att man går ner i vikt om man bara äter äcklig mat? Ska genast börja ha banan i all mat för jag gillar inte banan i mat.
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 13:14Nötcreme - är det den där lilla påsen som man river av hörnet av och trycker ut smeten i munnen, sådana som jag köpte för 25 öre för 35 år sedan?
Nötcreme - är det den där lilla påsen som man river av hörnet av och trycker ut smeten i munnen, sådana som jag köpte för 25 öre för 35 år sedan?
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 14:25Ja Lena. Mmmmm
Ja Lena. Mmmmm
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 13:14Är ni helt säkra på att ni fortfarande tycker att det är kul med värmen? *skakar på huvudet*
Är ni helt säkra på att ni fortfarande tycker att det är kul med värmen? *skakar på huvudet*
Quote from ellen olsson on 13 July 2010, 13:18Idag är jag lite avundsjuk på er värme, men det går säkert över när jag ska springa. 😉
Idag är jag lite avundsjuk på er värme, men det går säkert över när jag ska springa. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 13 July 2010, 13:22Ja, jag gillar det. Det finns tidiga mornar och sena kvällar att springa på. 🙂
Ja, jag gillar det. Det finns tidiga mornar och sena kvällar att springa på. 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 13 July 2010, 13:27Jag gillar det också!
Tänk vilket lyckat år det varit. Riktig vinter med snö och skidåkning och riktig sommar med värme, sol och bad! (L)Jag njuter!
Jag gillar det också!
Tänk vilket lyckat år det varit. Riktig vinter med snö och skidåkning och riktig sommar med värme, sol och bad! (L)
Jag njuter!