Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:38Christer.
Häng med på ett gastronomiskt 6D-lopp.
Det serveras t.ex. vin till middagen.
Varje dag.
Christer.
Häng med på ett gastronomiskt 6D-lopp.
Det serveras t.ex. vin till middagen.
Varje dag.
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:44Jajamensan Christer, det gör jag nu. Även om jag till hälften checkat ut för semester nu och manjana-tillståndet börjar inträda. 😀
Fast att få något gotte i munnen betyder mycket för mej om jag börjar bli trött. Lycka är tex en nötcreme som bara är att
Jajamensan Christer, det gör jag nu. Även om jag till hälften checkat ut för semester nu och manjana-tillståndet börjar inträda. 😀
Fast att få något gotte i munnen betyder mycket för mej om jag börjar bli trött. Lycka är tex en nötcreme som bara är att
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:49Christer: I mitt fall sjunker motivationen att dricka/äta alls om jag ogillar det jag har med mig. Inte smart och taktiskt, jag vet men jag blir rätt blåst när jag är trött. Så mitt mindre trötta(och något smartare) jag ser till att ta med mig välsmakande
Christer: I mitt fall sjunker motivationen att dricka/äta alls om jag ogillar det jag har med mig. Inte smart och taktiskt, jag vet men jag blir rätt blåst när jag är trött. Så mitt mindre trötta(och något smartare) jag ser till att ta med mig välsmakande
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 13:58Anna: jag har samma problem. Min matklocka tvärtystnar när jag blir trött. Får be snälla löparkompisar att hålla ett öga på mig och säga åt mig att äta om jag blir tyst och börjar se moloken ut - jag kopplar lixom inte själv då. (#) Vanligtvis kacklar jag
Anna: jag har samma problem. Min matklocka tvärtystnar när jag blir trött. Får be snälla löparkompisar att hålla ett öga på mig och säga åt mig att äta om jag blir tyst och börjar se moloken ut - jag kopplar lixom inte själv då. (#) Vanligtvis kacklar jag
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 14:28CS verkar förstå livets två stora njutningar. Dels att njuta av att det är gott. Men också njutningen av en bukfylla där enda njutningen är just bara att fylla buken. Typ svullandet, lite eller mycket är underordnat. Blev detta kanske lite OT?
CS verkar förstå livets två stora njutningar. Dels att njuta av att det är gott. Men också njutningen av en bukfylla där enda njutningen är just bara att fylla buken. Typ svullandet, lite eller mycket är underordnat. Blev detta kanske lite OT?
Quote from Elias Engqvist on 8 July 2010, 14:55Kristina: Jag säger som K-G: Vi är alla olika - jag väntar med njutningarna tills jag kommer i mål. (En kylskåpskall gainomax vanilj är för mig lyckan efter ett tufft lopp)
K-G: Det var dig jag tänkte på då jag skrev att det sociala (oftast) inte är så v
Kristina: Jag säger som K-G: Vi är alla olika - jag väntar med njutningarna tills jag kommer i mål. (En kylskåpskall gainomax vanilj är för mig lyckan efter ett tufft lopp)
K-G: Det var dig jag tänkte på då jag skrev att det sociala (oftast) inte är så v
Quote from Catharina Brattlin on 8 July 2010, 15:07Jag kan inte annat än hålla med Christer ang att peta i sig mindre goda saker under träning/tävling. Bara det gör nytta får det, för mig, smaka nästan hur uäkigt som helst.
Nötcrème, t ex, är hur äckligt som helst! Både till smak, utseende och konsistens
Jag kan inte annat än hålla med Christer ang att peta i sig mindre goda saker under träning/tävling. Bara det gör nytta får det, för mig, smaka nästan hur uäkigt som helst.
Nötcrème, t ex, är hur äckligt som helst! Både till smak, utseende och konsistens
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:45CS: Jo det finns många olika njutningar här i livet, men de är och förblir underordnade en redig bukfylla 😀
CS: Jo det finns många olika njutningar här i livet, men de är och förblir underordnade en redig bukfylla 😀
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:54Finns det några studier eller befästa vanor som man kan ta till sig gällande att dricka vid träning?
Ska man göra det före, under och/eller efter, hur mycket? Är det skillnad
och i så fall var går gränsen vid lätt och tung träning?Säg 15minuters löp.
S
Finns det några studier eller befästa vanor som man kan ta till sig gällande att dricka vid träning?
Ska man göra det före, under och/eller efter, hur mycket? Är det skillnad
och i så fall var går gränsen vid lätt och tung träning?
Säg 15minuters löp.
S
Quote from ellen olsson on 8 July 2010, 15:57På 15 minuter så hinner du inte tillgodogöra dig vätskan så där är det enkelt. 🙂
På 15 minuter så hinner du inte tillgodogöra dig vätskan så där är det enkelt. 🙂