Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 10:56Måste man heta Homann, Roman eller Romare för att få kommentera i den här tråden? 🙂
Måste man heta Homann, Roman eller Romare för att få kommentera i den här tråden? 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 13:52Skärp dig, Peter!
Skärp dig, Peter!
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 15:08Ja jag glömde G-Man också
Ja jag glömde G-Man också
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 16:37Hade du någon poäng, eller vill du bara ha uppmärksamhet?
Hade du någon poäng, eller vill du bara ha uppmärksamhet?
Quote from Funbeat user on 2 June 2011, 17:14Robert,
En vanligt orsak till underprestation och att man är seg redan från start och sedan inte har ork är att man trycker i sig massa kolhydrater timmen innan start.Insulinet slår till och man blir riktigt låg och seg. När man då börjar springa tar ä
Robert,
En vanligt orsak till underprestation och att man är seg redan från start och sedan inte har ork är att man trycker i sig massa kolhydrater timmen innan start.
Insulinet slår till och man blir riktigt låg och seg. När man då börjar springa tar ä
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2011, 19:14Peter N: +1p
Peter N: +1p
Quote from Susan Hartley on 2 June 2011, 20:09"Jo det är nog överladdning. Men funderar på hur man skall fokusera energin rätt... Har försökt att dela upp loppet i smådelar så man skulle ta allt i bitar, för annars så tror jag att man kan bli stressad om det börjar segt. Har flera olika målbilder där
"Jo det är nog överladdning. Men funderar på hur man skall fokusera energin rätt... Har försökt att dela upp loppet i smådelar så man skulle ta allt i bitar, för annars så tror jag att man kan bli stressad om det börjar segt. Har flera olika målbilder där