Quote from Guest on 27 September 2010, 13:11I lördags fick jag avbryta min klassiker när jag inte kunde genomföra LL pga en infektion i halsen. Virusinfektioner finns det ju inte, vad jag vet i alla fall, medicin för. För att undvika att framtida missöden tänkte jag höra hur andra gör inför lopp fö
I lördags fick jag avbryta min klassiker när jag inte kunde genomföra LL pga en infektion i halsen. Virusinfektioner finns det ju inte, vad jag vet i alla fall, medicin för. För att undvika att framtida missöden tänkte jag höra hur andra gör inför lopp fö
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 13:21Inte ngt svar på din fråga, men Musse har ju missat uppladdningen för sina senaste 2-3 mästerskap pga. förkylning. Så det händer.
Inte ngt svar på din fråga, men Musse har ju missat uppladdningen för sina senaste 2-3 mästerskap pga. förkylning. Så det händer.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:32Du ser inte på vinterOS? Där exempelvis Emil Jönsson senast i år blev tvungen att avstå minst ett lopp pga förkylningssymptom. (man ska tydligen inte hångla med sin flickvän när hon tagit silver i OS... 😉 )
Du ser inte på vinterOS? Där exempelvis Emil Jönsson senast i år blev tvungen att avstå minst ett lopp pga förkylningssymptom. (man ska tydligen inte hångla med sin flickvän när hon tagit silver i OS... 😉 )
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:41Jonas Edman, Lina Andersson, Anna Haag, Jesper Modin missade också OS i Vancover pga förkylning.
Jonas Edman, Lina Andersson, Anna Haag, Jesper Modin missade också OS i Vancover pga förkylning.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:51Okej jag retererar angånde eliten! 🙂
Men är det någon som har bra tips eller går alla bara omkring och håller tummarna?
Okej jag retererar angånde eliten! 🙂
Men är det någon som har bra tips eller går alla bara omkring och håller tummarna?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:55Och en viss Charlotte Kalla kom inte till start på Lidingö i lördags - även om nu terränglöpning inte är hennes stora satsning 😉
Vad de gör? Försöker äta och sova bra, tar alla möjliga och omöjliga huskurer, isolerar sig.
Och en viss Charlotte Kalla kom inte till start på Lidingö i lördags - även om nu terränglöpning inte är hennes stora satsning 😉
Vad de gör? Försöker äta och sova bra, tar alla möjliga och omöjliga huskurer, isolerar sig.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 15:59Sebastion, hittar du något som funkar, kan du väl skicka ett privat meddelande till mig. Så jag kan bli snuskigt rik... (H)
Sebastion, hittar du något som funkar, kan du väl skicka ett privat meddelande till mig. Så jag kan bli snuskigt rik... (H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:03Detta är en balansgång. Min erfarenhet är att just LL är den del av ESK som är mest riskabel. Mängden sjuklingar e procentuellt mycket hög precis efter sommaren. Mitt tips = välj dina vänner med omsorg när viktiga lopp närmar sig. Håll tungan för dig själ
Detta är en balansgång. Min erfarenhet är att just LL är den del av ESK som är mest riskabel. Mängden sjuklingar e procentuellt mycket hög precis efter sommaren. Mitt tips = välj dina vänner med omsorg när viktiga lopp närmar sig. Håll tungan för dig själ
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:10Claes Åkesson skrev ju nyligen ett inlägg på ämnet också http://www.runnersworld.se/blogs/claesbloggar/producent-med-bacillskrack.htm
Äta, sova, känna efter, tvätta händerna, och undvika folk som om de har pesten (det har de ju ofta).
Claes Åkesson skrev ju nyligen ett inlägg på ämnet också http://www.runnersworld.se/blogs/claesbloggar/producent-med-bacillskrack.htm
Äta, sova, känna efter, tvätta händerna, och undvika folk som om de har pesten (det har de ju ofta).
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:17Peta inte näsan, peta inte i ögonen, tvätta händerna innan maten. Kort sagt; inga händer ovan halshöjd om de inte just fått sig en noggrann tvålomgång.
Peta inte näsan, peta inte i ögonen, tvätta händerna innan maten. Kort sagt; inga händer ovan halshöjd om de inte just fått sig en noggrann tvålomgång.