Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 16:27Forts. på Karin H:s superlista:
-Handsprit i bilen, på jobbet
-Håll andan då nån nyser (virus-aerosoler=absolut största spridningsrisken för många virus) och försök andas in luft från nåt annat ställe.
-Hälsokost-köret, typ det du tror på. Tror själv på s
Forts. på Karin H:s superlista:
-Handsprit i bilen, på jobbet
-Håll andan då nån nyser (virus-aerosoler=absolut största spridningsrisken för många virus) och försök andas in luft från nåt annat ställe.
-Hälsokost-köret, typ det du tror på. Tror själv på s
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 17:08Sluta umgås med pöbeln.
Sluta umgås med pöbeln.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 17:16Se upp med fågelinfluensan och gula febern.
Se upp med fågelinfluensan och gula febern.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:18Jessie: Man får väl prioritera, han kanske tyckte det var värt det? 😉
Jessie: Man får väl prioritera, han kanske tyckte det var värt det? 😉
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 18:19Jag har just nu min första förkylning på två år. Jag har de senaste vintrarna ung. 1g/v druckit en blandning av citronsaft, riven färsk ingefära, lite honung spätt med ljummet vatten. Inte särskilt gott men inte heller särskilt svårt att dricka. Jag bruka
Jag har just nu min första förkylning på två år. Jag har de senaste vintrarna ung. 1g/v druckit en blandning av citronsaft, riven färsk ingefära, lite honung spätt med ljummet vatten. Inte särskilt gott men inte heller särskilt svårt att dricka. Jag bruka
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 19:01Johan: Ja, det kanske han gjorde, fast hade det varit jag så hade jag ju hellre väntat ett par dar och hånglat upp min silvermedaljörspartner med min egna GULDmedalj om halsen.. men det är ju jag det.. (H)
Johan: Ja, det kanske han gjorde, fast hade det varit jag så hade jag ju hellre väntat ett par dar och hånglat upp min silvermedaljörspartner med min egna GULDmedalj om halsen.. men det är ju jag det.. (H)
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 19:20Haha, äta kakan och ha den kvar?
Haha, äta kakan och ha den kvar?
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:28Aldrig trycka på hissknappar med fingret utan använd knogen.
Aldrig trycka på hissknappar med fingret utan använd knogen.
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 20:32Jag åkte på en pga för lite sömn...tror jag.
Jag åkte på en pga för lite sömn...tror jag.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 08:01Johan: Yeeeees... Nåt fel med det? (H)
Johan: Yeeeees... Nåt fel med det? (H)