Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som tidigare kommunicerat, så upplever vi för tillfället en del problem med FunBeat appen och även Webben. Problemet med appen är framförallt relaterat till iOS (iPhone), och de som uppdaterat mjukvaran i sin telefon/surfplatta. De senare uppdateringarna

Tack för info!

Tack! Bara man vet så blir väntan tålmodigare 🙂

Vi har under helgen varit tvungna att ta ner servrarna och därmed webben som en del i arbetet med att uppdatera den tekniska plattformen för att lösa de problem vi haft under den senaste tiden. Arbetet drog tyvärr ut på tiden då vi fick erfara en del över

Det är väldigt uppskattat att ni håller oss informerade, antingen här eller på er Facebooksida. Så slipper man få kallsvettningar för att träningsdagboken är borta 🙂

Nu går det åtminstone att lägga in pass!?? Ni fixar detta!???????? Saknar bara nyhetsströmmen, appen använder jag sällan men många gör tydligen. Vill gärna påminna om att premium bara kostar 29 kr per månad. Sjukt prisvärt och leder till att siten har en

Bra påminnelse, hoppas fler joinar. Sjukt prisvärt som sagt!

Använder inte appen själv, men webben är den viktigaste sidan jag har så jag vakar som en hök 😀
Saknar nyhetsflödet lite mer än jag trodde jag skulle, jag visste inte att jag använde det så my

Ja det är kul att se vad som fladdrar förbi ... appfri jag med.

samma här... saknar att titta in och läsa lite 🙂

Tack för info! Det uppskattas. Förstår mycket väl att det kommer överraskningar när man börjar rota i en gammal plattform, men är övertygad om att ni löser problemen!