Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat att få upp miljöerna igen. Säkert får den här genomköraren många positiva effektern som kortar resan till stabilitet och nya nyttiga funktioner. Under tiden har jag testat några av era ”konkurrenter” och i mina ögon kämpar ni med den bästa trän

Men jag ser inte nyhetsströmmen på datorn ännu...

Jag ser inte heller flödet i webversionen...

Det är fortfarande några problem som vi jobbar på, tex Nyhetsfödet och FaceBook inloggning, som också är relaterade till de certifikat, som vi tidigare uppdaterat.

Vi vet var problemet ligger, men har medvetet valt att gå väldigt varsamt fram, då vi fick

Kan man inte tex justera texten "just nu går det inte att se nyhetsströmmen" med texten -"läs senaste nyhetsinlägget" "eller se senaste nyhetsbrev eller liknande?
Om man inte är nyfiken nog, som jag, att kolla senaste blogginlägg så är det lätt att missa

Tack för info!

Hur går det med nyhetsflödet på webben?

Jag ser fortfarande inget ... 🙂

Inte jag heller ...

Alltså det är ju jättebra att beta av problemen i lugn takt så inte nya uppstår, men nu har det gått flera veckor utan att nyhetsfeeden funkat vilket jag tycker är rätt lång tid. Halva Funbeat är ju att se sina kompisars träning och kommentera och heja. S

Ja det har tagit rätt mycket tid, så gärna någon sorts uppdateringar om att det händer något, om det nu inte blir klart på en kafferast.
Inte hafsjobb alltså, men kommunicera.