Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fick inte in något från Polar eller Garmin i början av veckan, men i torsdags funkade det!!!
MEN i sedan i går kväll får jag inte in något igen!!!
Använder bara webbversionen!!

En liten annan fundering.. Kommer det gå att exportera till något annat än Excel inom en framtid?

@Mikael Du kan antingen exportera dina aktiviteter till Excel om du går till Mina Intällningar / Exportera Data, eller så kan du exportera dina FIT och TCX filer genom att följa den här länken: https://funbeat-export.azurewebsites.net/

Tack för hjälpen med detta, en liten fråga dock:
Innehåller filerna .fit, .json och .tcx samma? Bara olika format?

Alltså är det all min historik i tre olika format eller är det uppdelat på de tre formaten beroende på träningsform? Inte superbra på detta

Mitt premium-medlemskap har också försvunnit. Och jag har försökt att aktivera det igen, men får ett felmeddelande att det inte går just nu. Hoppas ni löser detta! Vi är ju många som vill vara premium-medlemmar!

samma för mig som för ovanstående, att premiumskapet försvann och inte går att få iigång igen!

Vi har haft problem med vår betalningslösning, men nu funkar den igen - de Premiumabonnemang som inte förnyats kommer succesivt att fungera igen från kvällen och framåt…

Kan glädjande meddela att vi äntligen har fått tillbaka nyhetsflödet...

Bra jobbat!! (t+)

Det måste ha varit en intressant utmaning 🙂

Härligt jobbat! Vi är trogna och tålmodiga 🙂 Premiumkunder!

Tack för allt ert arbete! Härligt!