Quote from Funbeat user on 8 September 2018, 19:15Fick inte in något från Polar eller Garmin i början av veckan, men i torsdags funkade det!!!
MEN i sedan i går kväll får jag inte in något igen!!!
Använder bara webbversionen!!
Fick inte in något från Polar eller Garmin i början av veckan, men i torsdags funkade det!!!
MEN i sedan i går kväll får jag inte in något igen!!!
Använder bara webbversionen!!
Quote from Funbeat user on 8 September 2018, 23:01En liten annan fundering.. Kommer det gå att exportera till något annat än Excel inom en framtid?
En liten annan fundering.. Kommer det gå att exportera till något annat än Excel inom en framtid?
Quote from Funbeat user on 11 September 2018, 23:52@Mikael Du kan antingen exportera dina aktiviteter till Excel om du går till Mina Intällningar / Exportera Data, eller så kan du exportera dina FIT och TCX filer genom att följa den här länken: https://funbeat-export.azurewebsites.net/
@Mikael Du kan antingen exportera dina aktiviteter till Excel om du går till Mina Intällningar / Exportera Data, eller så kan du exportera dina FIT och TCX filer genom att följa den här länken: https://funbeat-export.azurewebsites.net/
Quote from Funbeat user on 13 September 2018, 11:27Tack för hjälpen med detta, en liten fråga dock:
Innehåller filerna .fit, .json och .tcx samma? Bara olika format?Alltså är det all min historik i tre olika format eller är det uppdelat på de tre formaten beroende på träningsform? Inte superbra på detta
Tack för hjälpen med detta, en liten fråga dock:
Innehåller filerna .fit, .json och .tcx samma? Bara olika format?
Alltså är det all min historik i tre olika format eller är det uppdelat på de tre formaten beroende på träningsform? Inte superbra på detta
Quote from Funbeat user on 16 September 2018, 19:27Mitt premium-medlemskap har också försvunnit. Och jag har försökt att aktivera det igen, men får ett felmeddelande att det inte går just nu. Hoppas ni löser detta! Vi är ju många som vill vara premium-medlemmar!
Mitt premium-medlemskap har också försvunnit. Och jag har försökt att aktivera det igen, men får ett felmeddelande att det inte går just nu. Hoppas ni löser detta! Vi är ju många som vill vara premium-medlemmar!
Quote from Funbeat user on 18 September 2018, 04:43samma för mig som för ovanstående, att premiumskapet försvann och inte går att få iigång igen!
samma för mig som för ovanstående, att premiumskapet försvann och inte går att få iigång igen!
Quote from Funbeat user on 18 September 2018, 16:07Vi har haft problem med vår betalningslösning, men nu funkar den igen - de Premiumabonnemang som inte förnyats kommer succesivt att fungera igen från kvällen och framåt…
Kan glädjande meddela att vi äntligen har fått tillbaka nyhetsflödet...
Vi har haft problem med vår betalningslösning, men nu funkar den igen - de Premiumabonnemang som inte förnyats kommer succesivt att fungera igen från kvällen och framåt…
Kan glädjande meddela att vi äntligen har fått tillbaka nyhetsflödet...
Quote from Funbeat user on 18 September 2018, 16:19Bra jobbat!! (t+)
Det måste ha varit en intressant utmaning 🙂
Bra jobbat!! (t+)
Det måste ha varit en intressant utmaning 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2018, 17:35Härligt jobbat! Vi är trogna och tålmodiga 🙂 Premiumkunder!
Härligt jobbat! Vi är trogna och tålmodiga 🙂 Premiumkunder!
Quote from Funbeat user on 18 September 2018, 18:39Tack för allt ert arbete! Härligt!
Tack för allt ert arbete! Härligt!