Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi uppdaterar webbsidan på måndag den 15 oktober mellan 12:00 och 18:00. Under den tiden kan du inte nå hemsidan. Appen fungerar för träning, men kan under en tid inte nå servern och lägger då dina pass på synkroniseringskö.

Webbsidan är nu uppdaterad och vi lyckades denna gång helt utan driftsstörningar.

Pröva den responsiva designen från olika skärmstorlekar och ge oss er feedback!

Hej!

Jag blev alldeles förvirrad nu när jag skulle regga mina tre träningspass sen i lördags och jag bara ser veckan fram till halva lördagen i kalendern. Vart har andra lördagshalvan och söndagen tagit vägen?

Dessutom, när jag besvarade en kommentar på

Har som Sylvia tappat bort lördag och söndag i kalendern.

Kör på en Crome på min gamla macbook air med 13,3" skärm.

@jerker med flera. Om ni använder Chrome på en mobil, klicka på de tre prickarna till höger om adressfältet och välj att visa sidan som datoranpassad webbplats.

Alfred, ja, det funkar i mobilen men då behöver man scrolla åt sidan för att komma åt lördag eftermiddag/kväll/natt och söndag. 🙂

En klar försämring.

På min jobbdator är det likadant, men där saknas en scroll så där kan jag fortfarande inte se mina he

Att se hela kalendern har vi snart fixat. Så ska det naturligtvis inte vara! (t+)

Tack! (L)

Jag har sett att kalendern ska uppdateras så hela veckan ska synas, men jag skickar ändå en första input.

Jag har en MS Surface Pro, som i min värld är en bärbar PC. Med Win10, upplösning 2736x1824 (200%) på den interna skärmen och 2560x1440 (100%) på de

Mittenkolumnen har blivit jättesmal och inklämd mellan två kolumner reklam (detta gäller i vanlig webläsare Edge på PC)