Quote from Bjarne Lewin on 2 December 2008, 20:53Trappgång! Jag går upp för trappan ända upp till 4e våningen och sen ner igen ibland ända ner i källare, och så upp igen. Två till tre gånger upp och ner brukar räcka innan jag tar fpå mig jackan går ut ur huset och börjar jogga lite försiktigt. På det sä
Trappgång! Jag går upp för trappan ända upp till 4e våningen och sen ner igen ibland ända ner i källare, och så upp igen. Två till tre gånger upp och ner brukar räcka innan jag tar fpå mig jackan går ut ur huset och börjar jogga lite försiktigt. På det sä
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 21:35Jag kollade lite på dina träningspass och du verkar varva gång med löpning.
Om jag hade gjort det så hade jag haft på mig betydligt mer kläder än om jag bara sprang. Du hinner förmodligen aldrig bli tillräckligt varm av löpningen innan du kyls av när du b
Jag kollade lite på dina träningspass och du verkar varva gång med löpning.
Om jag hade gjort det så hade jag haft på mig betydligt mer kläder än om jag bara sprang. Du hinner förmodligen aldrig bli tillräckligt varm av löpningen innan du kyls av när du b
Quote from Funbeat user on 2 December 2008, 22:09Det skulle jag väldigt gärna göra, faktum är att det vore sjukt skönt om jag slapp gången totalt... men har problem med benhinnor och har testat deras hållbarhet o ökat löpningen succesivt å därför blandat löpning med tempogående 🙂
Det skulle jag väldigt gärna göra, faktum är att det vore sjukt skönt om jag slapp gången totalt... men har problem med benhinnor och har testat deras hållbarhet o ökat löpningen succesivt å därför blandat löpning med tempogående 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 14:09Trappor,cykling ,situps,knäböj är bra uppvärmning
Trappor,cykling ,situps,knäböj är bra uppvärmning
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 20:44en liten sidfråga. hur klär ni er när det kryper ner mot en minus 25-35 grader?
en liten sidfråga. hur klär ni er när det kryper ner mot en minus 25-35 grader?
Quote from Camilla Höög on 3 December 2008, 20:46Det är sällan det är så kallt i Göteborg, men på ett längdåkningsläger så var det -25 grader. Då körde jag med dubbla underställ, skiddress, balaklava, mössa, tumvantar med liner inuti och airtrim.
Det är sällan det är så kallt i Göteborg, men på ett längdåkningsläger så var det -25 grader. Då körde jag med dubbla underställ, skiddress, balaklava, mössa, tumvantar med liner inuti och airtrim.
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 20:49tänkte i dessa tankar ja me, va ju några år sedan man va å tränade utomhus när de va så kallt. nu ska ja banne mig ut. kan jag jobba i minus 35 kan jag träna
tänkte i dessa tankar ja me, va ju några år sedan man va å tränade utomhus när de va så kallt. nu ska ja banne mig ut. kan jag jobba i minus 35 kan jag träna
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 21:00Hmm, lite väl våldsam trådkapning eller?
Träna i så kallt väder är inte bra för luftrören. Skaffa en Airtrim i så fall. Men i -35 rekommenderar jag inte någon utomhusträning alls i. Fryser inte ögonlocken igen då av svetten?
-26 har jag tränat i men då
Hmm, lite väl våldsam trådkapning eller?
Träna i så kallt väder är inte bra för luftrören. Skaffa en Airtrim i så fall. Men i -35 rekommenderar jag inte någon utomhusträning alls i. Fryser inte ögonlocken igen då av svetten?
-26 har jag tränat i men då
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 21:07gnaska grov å jag ber om ursäkt om det är stötande men jag måste fråga.
de kan frysa igen redan vid minus 20 så man får vara lite försiktig. massa kläder blir det. ibland känns det ju varmare vid minus 25 än vid minus 10-15
ibland kan man vara ute och
gnaska grov å jag ber om ursäkt om det är stötande men jag måste fråga.
de kan frysa igen redan vid minus 20 så man får vara lite försiktig. massa kläder blir det. ibland känns det ju varmare vid minus 25 än vid minus 10-15
ibland kan man vara ute och
Quote from Funbeat user on 3 December 2008, 22:40Träna med googles, som andas. Jag har åkt snowboard i 38-42 minusgrader och frös inte ihjäl, det var ett litet misstag, vi tänkte inte på att det blev kallare på toppen i vinden. MEN... ögonen frös inte pga googlesarna! och ansiktet klarade sig pga en dar
Träna med googles, som andas. Jag har åkt snowboard i 38-42 minusgrader och frös inte ihjäl, det var ett litet misstag, vi tänkte inte på att det blev kallare på toppen i vinden. MEN... ögonen frös inte pga googlesarna! och ansiktet klarade sig pga en dar