Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 20:10Jag värmer också upp innan intervaller och snabbdistans. Ingen bestämd sträcka/tid utan jag tycker att jag känner när jag fått upp pulsen och blivit varm. Det kan ta lite olika lång tid från gång till gång.
Ska jag springa intervaller stannar jag också t
Jag värmer också upp innan intervaller och snabbdistans. Ingen bestämd sträcka/tid utan jag tycker att jag känner när jag fått upp pulsen och blivit varm. Det kan ta lite olika lång tid från gång till gång.
Ska jag springa intervaller stannar jag också t
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 21:30Jag brukar gå,indian hopp,svänga lite på axlar samt armar o få upp pulsen en stund(3-4min) i "nära tränings zon". Sedan kör jag på bara..så det ryker...(!)-Mohahaha
Jag brukar gå,indian hopp,svänga lite på axlar samt armar o få upp pulsen en stund(3-4min) i "nära tränings zon". Sedan kör jag på bara..så det ryker...(!)-Mohahaha
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:14Jag värmer inte upp, men springer lite lugnare den första kvarten.
Jag värmer inte upp, men springer lite lugnare den första kvarten.
Quote from Magnus Gelang on 15 May 2009, 23:26Tack alla för svar. Intressant att läsa 🙂
Tack alla för svar. Intressant att läsa 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 13:57Jag brular göra benböj och tåhävningar och gå raskt 2 minuter.
Inte alls långt jag springer än. Låtit mig komma tragiskt ur form under vintern 😛
Jag brular göra benböj och tåhävningar och gå raskt 2 minuter.
Inte alls långt jag springer än. Låtit mig komma tragiskt ur form under vintern 😛
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 14:43Jag måste alltid värma upp innan jag börjar springa, annars får jag ont i vader och benhinnor. Går eller cyklar i ca. 10 min i medeltempo.
Jag måste alltid värma upp innan jag börjar springa, annars får jag ont i vader och benhinnor. Går eller cyklar i ca. 10 min i medeltempo.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 11:59Jag ska bättra mig med uppvärmningen faktsikt.
Jag ska bättra mig med uppvärmningen faktsikt.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 01:11Jogga - cykla - gå bort till spåren ... eller inget särskilt faktiskt, en del av turen.
Jogga - cykla - gå bort till spåren ... eller inget särskilt faktiskt, en del av turen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:39Jag värmer alltid upp 7-10 minuter genom att gå och jogga mycket lätt. Efter löpningen varvar jag alltid ner på samma sätt fast inte så länge, ca 5 minuter.
Jag värmer alltid upp 7-10 minuter genom att gå och jogga mycket lätt. Efter löpningen varvar jag alltid ner på samma sätt fast inte så länge, ca 5 minuter.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 15:25Som någon sa... ett par djupa andetag och kanske ett par småhopp 🙂
Jag tycker att den mentala laddningen faktist står för 70% av "resultatet". Jag menar, om jag stressar iväg för att hinna med en 5 km löprunda är det mycket mer ansträngande än om jag m
Som någon sa... ett par djupa andetag och kanske ett par småhopp 🙂
Jag tycker att den mentala laddningen faktist står för 70% av "resultatet". Jag menar, om jag stressar iväg för att hinna med en 5 km löprunda är det mycket mer ansträngande än om jag m