Quote from Elias Engqvist on 11 June 2009, 22:54Kjell, och det värsta är att ibland kommer det folk som springer som kråkor och springer Om en!!!
Kjell, och det värsta är att ibland kommer det folk som springer som kråkor och springer Om en!!!
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 23:46Pontus, är det såhär du menar, som nr 87 på bilden nedan?
BILD:www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/p(19).jpg
Isåfall är det inte bara nybörjare som gör det, för bilden visar grymma Åsa Hällstorp som springer för ultralandslaget och även har mar
Pontus, är det såhär du menar, som nr 87 på bilden nedan?
BILD:www.metrobloggen.se/UserFiles/18.32939/Image/p(19).jpg
Isåfall är det inte bara nybörjare som gör det, för bilden visar grymma Åsa Hällstorp som springer för ultralandslaget och även har mar
Quote from Elias Engqvist on 11 June 2009, 23:59Olle har inte tänkt på att det kan finnas parenteser i ett länknamn...
Olle har inte tänkt på att det kan finnas parenteser i ett länknamn...
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 00:09Tinyurl to the rescue!
http://tinyurl.com/lrmd78
Tinyurl to the rescue!
http://tinyurl.com/lrmd78
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:05Fredrika: kan tillägga att underteckand (utan meriter) gör det med båda benen oavsett fart (tror i mott fall att det beror på kobenhet pga höga fotvalv(?) som syns särskilt tydligt vid längdåkning). Den mest kända med detta löpsteg som jag kommer på på ra
Fredrika: kan tillägga att underteckand (utan meriter) gör det med båda benen oavsett fart (tror i mott fall att det beror på kobenhet pga höga fotvalv(?) som syns särskilt tydligt vid längdåkning). Den mest kända med detta löpsteg som jag kommer på på ra
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:52Mika: intressant. Då är det verkligen inte bara nybörjare det är frågan om.
Kanske rent av något att inte bry sig om? Själv är jag mest skeptisk till allt vad asymmetriska rörelsemönster gäller, särskilt i leder som inte är konstruerade för överdriven rot
Mika: intressant. Då är det verkligen inte bara nybörjare det är frågan om.
Kanske rent av något att inte bry sig om? Själv är jag mest skeptisk till allt vad asymmetriska rörelsemönster gäller, särskilt i leder som inte är konstruerade för överdriven rot
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:59Tack Björn, det var verkligen intressant.
Tack Björn, det var verkligen intressant.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 09:57Fredrika: Ja, precis som nummer 87 på bilden. Intressant att det alltså finns vana löpare med detta steg.
Jag är däremot lite tveksam till att Jörgen Mårtensson skulle ha sprungit på det sätt jag menar. Nu har jag iofs aldrig sett honom springa live, men
Fredrika: Ja, precis som nummer 87 på bilden. Intressant att det alltså finns vana löpare med detta steg.
Jag är däremot lite tveksam till att Jörgen Mårtensson skulle ha sprungit på det sätt jag menar. Nu har jag iofs aldrig sett honom springa live, men
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:38Det slår mig nu, kan det vara så att rotationen i själva verken inte sker i knäet (även om det tycks så), utan i höften? Dvs. samma inåtvridning som vid kobenthet? Jag vet ju med mig att jag har en halvtaskig gluteus medius vars uppgift är ju att "dra ut"
Det slår mig nu, kan det vara så att rotationen i själva verken inte sker i knäet (även om det tycks så), utan i höften? Dvs. samma inåtvridning som vid kobenthet? Jag vet ju med mig att jag har en halvtaskig gluteus medius vars uppgift är ju att "dra ut"
Quote from Bjarne Lewin on 12 June 2009, 11:29Jag såg en tjej på ett lopp som utåtroterade rejält med vänsterfoten, om högerfoten också roterade kommer jag inte ihåg, men däremot så rörde sig höfpartiet också annorlunda...
Tanken kom då att hon troligen har dålig bålstabilitet. Och vad jag har föstå
Jag såg en tjej på ett lopp som utåtroterade rejält med vänsterfoten, om högerfoten också roterade kommer jag inte ihåg, men däremot så rörde sig höfpartiet också annorlunda...
Tanken kom då att hon troligen har dålig bålstabilitet. Och vad jag har föstå