Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sitter nu på jobbet med rosiga kinder och ett leende på läpparna efter mornens löprunda kring sjöarna och lfängarna i Solna. Det var mycket vackert där när det var vitt av mornfrost överallt. 🙂

Ny vecka, ny mornträning.

Fick till en härlig runda i ett väldigt regnigt Karlstad.

Tog ett "distanspass" (16.4km) i morse - kändes inte så bra i varma sängen 06:15 då det var mörkt ute och regnet slog mot rutan. Men det lättade.
Åkte till jobbets omklädningsrum och träffade en arbetskompis som också skulle ut o springa. Då jag kom tillb

Skulle sprungit imorse, men så tröööött. Vilade ändå igår, (Vila = städa badrum och baka saffransbröd, muffins och fruktkaka, hämta paket på olika håll och svabba lven ...) Är det fusk att köra dagens pass i dagsljus (REGN) eller ska jag ta det imorn ...?

En annan grym sak som jag kom på när jag satt och drömde mig tillbaka till sommaren är när man varit ute på mornen i kalasväder - kanske t o m tagit ett morndopp efter löprundan - och sedan ser vädret balla ur totalt i regn och kyla. Känslan av att man få

Sisådär, kom ut sent idag, men kom ut iaf. Före frukost, blev en kilometer mer än tänkt :/
Igång igen. Så trött sista dagarna, funderar på det där med återhämtning när jag sprungit långt?
Då ska jag bara upp imorn igen(H) - på fredag är nog ingen bra dag

Mörkt och kallt men gick idag till tåget istället för att cykla, tog cirka en timme så känns bra, i eftermiddag blir det aerobics och sen en timmes gång hem igen. Lycka, hoppa sjag kan hålla igång med att gå stället restrerande veckor...kom ju in lite sen

Till sist så lyckades det, även om utmaningens 21 dagar passerat. Förkylning och barn som vaknat när jag försökt smyga iväg har satt käppar i hjulet tidigare. Bara för att man är så tokig så man frivilligt går upp tidigt en söndag när man kan ligga och so

Fin morn idag, lite fuktiga flinr i luften, marken är varm.
Sprang en aning för fort, hade stängt av pulslarmet på klockan och tänkte att jag det går ju _ganska _lätt, och inget pip som säger att jag ligger för högt. Vinterskorna, och fötterna var riktigt

Till och med en snöhatare som jag uppskattade morntimmans dans med flinrna. Jag insåg också att tights fordrar extra fokus på att lyfta knäna vilket gav en nåt snabbare men väl så behaglig tur till jobbet.