Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:44Idag blev det en timmes promenad. Sparar på krafterna inför lördagens långpass. 😀
Idag blev det en timmes promenad. Sparar på krafterna inför lördagens långpass. 😀
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:23Mornträning är det bästa, innan jobbet när det inte är en massa folk ute.
Mornträning är det bästa, innan jobbet när det inte är en massa folk ute.
Quote from Jonny Persson on 30 November 2009, 13:23Sprang dagens mornrunda på Kungsholmen, Södermalm, runt Reymersholme och Långholmen. Första gången sen i somras jag sprang den rundan och det var inte många själar ute. Det är otroligt vad folktomt det ändå kan vara i en storstad!
Sprang dagens mornrunda på Kungsholmen, Södermalm, runt Reymersholme och Långholmen. Första gången sen i somras jag sprang den rundan och det var inte många själar ute. Det är otroligt vad folktomt det ändå kan vara i en storstad!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:39Inget i morse fast jag tänkt; Ganska sömnig & seg, blåslagen och halsen kändes skum.
Ska jag ut i dimman nu eller vänta tills imorn? Djup fråga ...
Inget i morse fast jag tänkt; Ganska sömnig & seg, blåslagen och halsen kändes skum.
Ska jag ut i dimman nu eller vänta tills imorn? Djup fråga ...
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:42Fredag: NMT 6.15
Söndag: Tec banan endast 2 varv på mornen(9.00)
Måndag: NMT 6.15
Fredag: NMT 6.15
Söndag: Tec banan endast 2 varv på mornen(9.00)
Måndag: NMT 6.15
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2009, 14:51Stockholm, Hjorthagen:
Ingenting alls att äta eller dricka före.
Gav mig ut 07:08 i morse - Hjorthagen - Stora Skuggan - Lappis - tillbaka utmed roslagsvägen - valhallavägen - djurgårdsbron - djurgårdsbrunnsbron - kaknästornet - tegeluddsvägen - hjortha
Stockholm, Hjorthagen:
Ingenting alls att äta eller dricka före.
Gav mig ut 07:08 i morse - Hjorthagen - Stora Skuggan - Lappis - tillbaka utmed roslagsvägen - valhallavägen - djurgårdsbron - djurgårdsbrunnsbron - kaknästornet - tegeluddsvägen - hjortha
Quote from Catharina Brattlin on 30 November 2009, 15:37Startade 05:15 idag efter en mugg kaffe och ett glas vatten. Njöt i dryga 9 km i härligt syremättad luft, 4+ och med att titta alla vackert dekorerade fönster. 🙂
Startade 05:15 idag efter en mugg kaffe och ett glas vatten. Njöt i dryga 9 km i härligt syremättad luft, 4+ och med att titta alla vackert dekorerade fönster. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 11:32Kom iväg vid sex-tiden imorse, man märker skillnaden på hur mkt folk som är ute, det är en del folk som ska tidigt till jobbet, susar runt på cyklar, eller fyller vägarna man springer utmed bitvis. Och hundägarna har vaknat, de morntränar varje dag rätt m
Kom iväg vid sex-tiden imorse, man märker skillnaden på hur mkt folk som är ute, det är en del folk som ska tidigt till jobbet, susar runt på cyklar, eller fyller vägarna man springer utmed bitvis. Och hundägarna har vaknat, de morntränar varje dag rätt m
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 12:39På Eriksdalsbadet är det fullt drag vid sju när jag hoppar i. Vid halv åtta är det redan mindre folk, när triatleternas simpass är slut. Med lite tur får man en bana på två personer - perfekt!
På Eriksdalsbadet är det fullt drag vid sju när jag hoppar i. Vid halv åtta är det redan mindre folk, när triatleternas simpass är slut. Med lite tur får man en bana på två personer - perfekt!
Quote from Elias Engqvist on 1 December 2009, 13:17Jag var också på Eriksdalsbadet i morse! 06:45 börjar vårt pass (i 25-metersbassängen) men vi har ju 2 banor för oss själva (SPIF Triathlon)
Jag var också på Eriksdalsbadet i morse! 06:45 börjar vårt pass (i 25-metersbassängen) men vi har ju 2 banor för oss själva (SPIF Triathlon)