Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 19:56Mig går det inge vidare för! Har fortfarande så grym träningsvärk sedan det där sjuka styrkepasset i lördags (!) så jag har fortfarande inte kunnat träna. Ska göra ett försök i morn, dock blir det nåt snällt och stillsamt, och antagligen inte på mornen då
Mig går det inge vidare för! Har fortfarande så grym träningsvärk sedan det där sjuka styrkepasset i lördags (!) så jag har fortfarande inte kunnat träna. Ska göra ett försök i morn, dock blir det nåt snällt och stillsamt, och antagligen inte på mornen då
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 21:32Lätt för dig att skriva, Sylvia! 🙂
EDIT: Fredrika.....en klyscha, men sann - "bättre sent än aldrig" (t+)
Lätt för dig att skriva, Sylvia! 🙂
EDIT: Fredrika.....en klyscha, men sann - "bättre sent än aldrig" (t+)
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 23:05Innan jag läste här var jag riktigt mallig för jag är på konferens och har lovat ett par arbetskamrater att vi ska ses i hotellreceptionen kl 07.00 imorn bitti för en liten jogg innan frukost. Men 07.00 är ju rena förmiddagen jämfört med flera av er andr
Innan jag läste här var jag riktigt mallig för jag är på konferens och har lovat ett par arbetskamrater att vi ska ses i hotellreceptionen kl 07.00 imorn bitti för en liten jogg innan frukost. Men 07.00 är ju rena förmiddagen jämfört med flera av er andr
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 08:37Fredrika:
NMT 6.15 🙂 intensiv gruppen.....
Fredrika:
NMT 6.15 🙂 intensiv gruppen.....
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 10:16Det var lite svårt att komma upp fyra imorse, blev snarare halv fem och tog tid att komma ut, osäker på om jag vill göra om det. Men nu har jag gjort det, intervaller före frukost. Hade med utspädd sportdryck.
+ för att jag kom hem före regnet.
Det var lite svårt att komma upp fyra imorse, blev snarare halv fem och tog tid att komma ut, osäker på om jag vill göra om det. Men nu har jag gjort det, intervaller före frukost. Hade med utspädd sportdryck.
+ för att jag kom hem före regnet.
Quote from Jonny Persson on 25 November 2009, 11:07Jisses vad tidigt. Tror aldrig jag kommit ut före 06.00.
Dagens mornträning var 2 mil med start i 5.15/km och avslutning i 3.30/km. Så uppenbarligen vaknar kroppen efter hand. 2 mackor, 2.5 dl soygurt, 1 kopp kaffe och 5 dl vitar 30 minuter innan passet
Jisses vad tidigt. Tror aldrig jag kommit ut före 06.00.
Dagens mornträning var 2 mil med start i 5.15/km och avslutning i 3.30/km. Så uppenbarligen vaknar kroppen efter hand. 2 mackor, 2.5 dl soygurt, 1 kopp kaffe och 5 dl vitar 30 minuter innan passet
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 11:42Ni som är uppe och tränar under småtimmarna, när går ni och lägger er?
Ni som är uppe och tränar under småtimmarna, när går ni och lägger er?
Quote from Catharina Brattlin on 25 November 2009, 11:45Senast elva eller strax efter. (H)
Senast elva eller strax efter. (H)
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:04Jag försöker sova minst sju, gärna åtta, timmar. Sedan en vecka pendeljoggar jag istället för att springa hem vilket ger mig en extra halvtimme sovmorn till 0530. Läggdags runt tio med andra ord.
Jag försöker sova minst sju, gärna åtta, timmar. Sedan en vecka pendeljoggar jag istället för att springa hem vilket ger mig en extra halvtimme sovmorn till 0530. Läggdags runt tio med andra ord.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:21Eftermiddagspass på jobbet idag vilket innebär sovmorn och mornträning. När alarmet ringde klockan åtta var jag helt död fast jag vid den tiden egentligen brukar ha varit på plats på jobbet i mer än en timme. Gav mig i alla fall ut på löprunda men kände m
Eftermiddagspass på jobbet idag vilket innebär sovmorn och mornträning. När alarmet ringde klockan åtta var jag helt död fast jag vid den tiden egentligen brukar ha varit på plats på jobbet i mer än en timme. Gav mig i alla fall ut på löprunda men kände m