Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Refererande till mitt inlägg ovan vill jag härmed rapportera att jag faktiskt sprang idag och började turen under nåt som med stor välvilja kan kallas morn. 🙂 Klockan var före 10 och jag måste erkänna - det var väldigt skönt. Verkar faktiskt som t

Jag tränar ofta på mornen, oftast löpning, men även styrka ibland.
Idag blev det ca 11km i 6:40-tempo kl 05:45 (började jobba 07:30).

Bra tråd, äntligen tog jag mig för att komma ut på en löprunda innan jobbet. Ska försöka göra så ibland, dock kommer absolut inte alla veckans pass ligga den tiden. Vissa av de kortare verkar dock smart att få gjorda i början av dagen.

vad imponerad jag blir av er!!
Förra veckan kom jag ut 2 ggr på mornen men i morse
så tryckte jag på snooze-knappen istället.
Ska försöka imornbitti istället.

Moraliskt överlägsna? Möjligen att det kräver själsstyrka för att pallra sig upp ur en varm och sig säng och ge sig ut i kylan, hitta sina grejer och trycka igång maskineriet ...
Fast idag fick jag hjälp; olycka i sängen (tänker inte specificera, gjorde d

Definitivt moraliskt överlägsna 🙂
vilka karaktärer !!!

Jag är så glad över intiativet till denna tråden. 3v är ju "INGET"! Under den tiden har jag bestämt mig för att skärpa mina kostvanor också....som galopperat åt fanders (#)
JEPP glad är jag. Jag körde mitt spinningpass "under contruction" idag.

Igår var jag moraliskt överlägesen. Mornrodnaden var fin!

hädanefter skall jag vakna till fågelkvitter med rosor på kind och med glatt humör störta ut i kylan!! Fick hem min Axbo alarmklocka idag; den skall mäta när man sover som lättast under en halvtimme innan man måste upp och genom att väcka en vid optimal s

Det måste du hålla oss uppdaterade om. Låter som en bra julklapp.