Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nej, det är sant. Vissa pass gör man inte tom-magad. Det gör inte jag heller. 🙂

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag försov mig! 🙁

Så det bidde ingen träning idag. Inte hela världen, jag har lovat mig själv 3-5 pass i veckan, så det är okej om jag skärper mig i helgen. Men snopet var det allt i morse när jag insåg att jag inte skulle h

haha....som det kan gå 😀

Jag blir aggressiv utan frukost före jag gör NÅT över huvud taget så.. träna före frukost? - ehm, NEJ.

Det blev jag också förut. Men numera ser jag till att ladda ordentligt innan läggdags kvällen innan och har blodsocker och glykogen så det räcker.

Dessutom är inga andra ute så dags på mornen alt på gymmet så det finns ingen att bli arg på. 🙂

Jag blir det även om kvällsmaten ägde rum några FÅ timmar före och var rejäl så.. ehm.. det finns nog inga andra utvägar än att äta frukost som alltid för mig. Å andra sidan har jag inte haft några problem hittills av att äta just före träning heller så d

Absolut gör det det! 🙂

Jag är ju en sån lustigkurre att jag måste VÄNTA 2 timmar innan jag ger mig ut i löparspåret...och det går ju liksom inte när man börjar jobba kl 7. Så jag har helt enkelt fått vänja mig vid plan B.

Hehe, men om man inte träffar nån så kanske lite aggressivitet är bra för träningen? Fast allvarligt talat så tränar jag inte innan frukost för jag vill att kroppen skall vakna till lite och även magen. Inga ovälkomna toabesök under träningen tack. Oftast

Jag kan äta en stor grillad biff och en bakad potatis och sen ge mig ut och kuta ca 30 min efter avslutad middag utan några problem. Så jag äter gärna nåt lite matigare innan min träning.

Samma här. Åtminstone om jag inte ska köra några hårda intervaller eller tävla.
Men en milbana i lugnt tempo är inga som helst problem.