Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 12:27Dagens träning: en timmes spinning så tidigt det gick...vilket innebar halv elva, inte alls morn men i alla fall innan lunch och innan nåt annat vettigt gjorts med dagen. 🙂
Dagens träning: en timmes spinning så tidigt det gick...vilket innebar halv elva, inte alls morn men i alla fall innan lunch och innan nåt annat vettigt gjorts med dagen. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 20:47Det blev lite vila i dag ska ut i morn innan frukosten. Har ju lite besvär med ett ben så får ta det lite försiktigt.
Det blev lite vila i dag ska ut i morn innan frukosten. Har ju lite besvär med ett ben så får ta det lite försiktigt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 20:53Kanske ska rapportera att det gick bättre idag, ett härligt och tungt pass styrketräning på förmiddagen såfort frukosten hade lagt sig. I morn blir det löprunda före frulle!
Kanske ska rapportera att det gick bättre idag, ett härligt och tungt pass styrketräning på förmiddagen såfort frukosten hade lagt sig. I morn blir det löprunda före frulle!
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 22:39Det var väl inget direkt mornpass för min del, efter 2 timmar vaken var det inte förrän 14.30 jag kunde ta mig ut (disputationsfester är farliga!). Men imorn, då är jag med igen!
Det var väl inget direkt mornpass för min del, efter 2 timmar vaken var det inte förrän 14.30 jag kunde ta mig ut (disputationsfester är farliga!). Men imorn, då är jag med igen!
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 23:34Elfi, tufft nog att överhuvudtaget träna efter disputationsfest 😉 (t+)
Elfi, tufft nog att överhuvudtaget träna efter disputationsfest 😉 (t+)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:22Dagens pass får nog kvalificera som mornpass iaf, ut 20 i åtta på en liten tallrik yoghurt (naturell, inget extra i den)& en skvätt te, för att springa i 1½ timme, kom dock inte upp i mina 13 km ... Men gryningen är avgjort bäst.
Dagens pass får nog kvalificera som mornpass iaf, ut 20 i åtta på en liten tallrik yoghurt (naturell, inget extra i den)& en skvätt te, för att springa i 1½ timme, kom dock inte upp i mina 13 km ... Men gryningen är avgjort bäst.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:25Heja Lingling!
Dagens runda var inge kul. Grym träningsvärk sedan igår, det var bara att ge järnet. Nu välförtjänt frukost, och inga pikar om tiden, tack! 🙂
Heja Lingling!
Dagens runda var inge kul. Grym träningsvärk sedan igår, det var bara att ge järnet. Nu välförtjänt frukost, och inga pikar om tiden, tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 11:30Inga pikar, lovar!
Inga pikar, lovar!
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 14:03BAH! Här ska pikas... Fast okej då. Det är ju trots allt söndag 🙂
BAH! Här ska pikas... Fast okej då. Det är ju trots allt söndag 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 14:32Hehehe, ingen kommer nånsin kunna övertyga mig om det moraliskt överlägsna i att vara uppe tidigt på mornen. Luther f*ck off, liksom! 😉
Hehehe, ingen kommer nånsin kunna övertyga mig om det moraliskt överlägsna i att vara uppe tidigt på mornen. Luther f*ck off, liksom! 😉