Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sprang igår morse men idag är det spinning som gäller så då blir det kvällspass. Tror snart jag måste börja registrera min träning på FunBeat så det syns att jag inte smiter undan från mornträningsutmaningen. 😉

Imorse blev det en powerwalk igen. Men sen tänkte jag: det kan ju inte vara allt för dagen, så jag tog mig ut för en jogging-tur nu på kvällen. Känner mig världens duktig! (H:) Hoppas att motivationen håller i sig.

Jag planerar för ett tidigt sänggående - min kompis drar ut mig på mornjogg kl 7. En sådan kompis borde alla ha (L)

Vad konstigt enkelt det var att ställa klockan en timma tidigare idag igen och ta en tur i mörkret.

Suttit och excelräknat på att köra morndagens pass före frukost ... blir revelj 0400 isf, kanske lite mastigt, får avgjort lägga mig tidigt om det ska fungera!
(H)

Idag lyckades jag iallafall gå ut och promenera 35 min före frukost.
vågade inte springa pga vaccineringen. (gör det imorn om det känns lika bra som idag)
Fick iallafall ett fin morn med fågelsång o ljusnande himmel.

Kl 05:21 startade jag 305:an imorse och njöt av varenda meter under den 8 km långa rundan. Sen frukost på jobbet kl 7. 🙂

jösses Sylvia...... blir nästan lite illamående av tanken .......sååååå tidigt!

Fasen så grymma ni är alla morntränare! Keep upp the early work(out)!

Maria: Just do it!

😉