Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 14:15Jag sprang igår morse men idag är det spinning som gäller så då blir det kvällspass. Tror snart jag måste börja registrera min träning på FunBeat så det syns att jag inte smiter undan från mornträningsutmaningen. 😉
Jag sprang igår morse men idag är det spinning som gäller så då blir det kvällspass. Tror snart jag måste börja registrera min träning på FunBeat så det syns att jag inte smiter undan från mornträningsutmaningen. 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 21:08Imorse blev det en powerwalk igen. Men sen tänkte jag: det kan ju inte vara allt för dagen, så jag tog mig ut för en jogging-tur nu på kvällen. Känner mig världens duktig! (H:) Hoppas att motivationen håller i sig.
Imorse blev det en powerwalk igen. Men sen tänkte jag: det kan ju inte vara allt för dagen, så jag tog mig ut för en jogging-tur nu på kvällen. Känner mig världens duktig! (H:) Hoppas att motivationen håller i sig.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 21:19Jag planerar för ett tidigt sänggående - min kompis drar ut mig på mornjogg kl 7. En sådan kompis borde alla ha (L)
Jag planerar för ett tidigt sänggående - min kompis drar ut mig på mornjogg kl 7. En sådan kompis borde alla ha (L)
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 06:56Vad konstigt enkelt det var att ställa klockan en timma tidigare idag igen och ta en tur i mörkret.
Vad konstigt enkelt det var att ställa klockan en timma tidigare idag igen och ta en tur i mörkret.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:41Suttit och excelräknat på att köra morndagens pass före frukost ... blir revelj 0400 isf, kanske lite mastigt, får avgjort lägga mig tidigt om det ska fungera!
(H)
Suttit och excelräknat på att köra morndagens pass före frukost ... blir revelj 0400 isf, kanske lite mastigt, får avgjort lägga mig tidigt om det ska fungera!
(H)
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 13:17Idag lyckades jag iallafall gå ut och promenera 35 min före frukost.
vågade inte springa pga vaccineringen. (gör det imorn om det känns lika bra som idag)
Fick iallafall ett fin morn med fågelsång o ljusnande himmel.
Idag lyckades jag iallafall gå ut och promenera 35 min före frukost.
vågade inte springa pga vaccineringen. (gör det imorn om det känns lika bra som idag)
Fick iallafall ett fin morn med fågelsång o ljusnande himmel.
Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2009, 13:31Kl 05:21 startade jag 305:an imorse och njöt av varenda meter under den 8 km långa rundan. Sen frukost på jobbet kl 7. 🙂
Kl 05:21 startade jag 305:an imorse och njöt av varenda meter under den 8 km långa rundan. Sen frukost på jobbet kl 7. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 15:33jösses Sylvia...... blir nästan lite illamående av tanken .......sååååå tidigt!
jösses Sylvia...... blir nästan lite illamående av tanken .......sååååå tidigt!
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 15:38Fasen så grymma ni är alla morntränare! Keep upp the early work(out)!
Fasen så grymma ni är alla morntränare! Keep upp the early work(out)!
Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2009, 15:56Maria: Just do it!
😉
Maria: Just do it!
😉