Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:14Shit, Tina :-O
Shit, Tina :-O
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:27När är mornträningen för oss som jobbar natt? (#) 😉
När är mornträningen för oss som jobbar natt? (#) 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:57Karin L: man behöver som sagt inte träna varje morn. Vitsen är att vänja sig vid mornträning, att klara av träningen det första man gör på dagen. Småbarnsföräldrar och VD:ar svär på att det är bästa (om inte enda) sättet att få träningen avklarad. Därav u
Karin L: man behöver som sagt inte träna varje morn. Vitsen är att vänja sig vid mornträning, att klara av träningen det första man gör på dagen. Småbarnsföräldrar och VD:ar svär på att det är bästa (om inte enda) sättet att få träningen avklarad. Därav u
Quote from Jonas Täng on 19 November 2009, 22:51kvart över fem brukar vara lam att knalla in på gymmet. Då är det tt om plats. Med en skvätt kaffe i magen brukar passet gå bättre... och sedan hinner jag duscha och sticka hem innan det är dags att väcka barnen, få i dem frukost och skicka iväg dem till
kvart över fem brukar vara lam att knalla in på gymmet. Då är det tt om plats. Med en skvätt kaffe i magen brukar passet gå bättre... och sedan hinner jag duscha och sticka hem innan det är dags att väcka barnen, få i dem frukost och skicka iväg dem till
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 23:31WHAO, ser dina morgnar verkligen ut så, Sara! Starkt jobbat! (V)
WHAO, ser dina morgnar verkligen ut så, Sara! Starkt jobbat! (V)
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 23:56Karin: Fast det blir ju ingen utmaning, jag tränar ju redan 4-5 kvällar per vecka 🙂
Jag skulle verkligen vilja kunna träna på mornen, men just nu är det som sagt svårt att få det att passa in i Livet. Nåja, man kan inte få allt.
Ni är jätteduktiga all
Karin: Fast det blir ju ingen utmaning, jag tränar ju redan 4-5 kvällar per vecka 🙂
Jag skulle verkligen vilja kunna träna på mornen, men just nu är det som sagt svårt att få det att passa in i Livet. Nåja, man kan inte få allt.
Ni är jätteduktiga all
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 09:07Skulle behöva få till det igen, men köra entimmes intervallpass på mornen känns som FÖR mycket.
Skulle behöva få till det igen, men köra entimmes intervallpass på mornen känns som FÖR mycket.
Quote from Jonny Persson on 20 November 2009, 09:24Mornträning rockar. 11 km idag innan frukosten och i onsdags 20 km progressiv tempolöpning. Men då fuskade jag och tryckte i mig en snickers och ett par glas blåbärssoppa innan jag stack ut. För att sen äta riktig frukost när jag var klar med träningen.
Mornträning rockar. 11 km idag innan frukosten och i onsdags 20 km progressiv tempolöpning. Men då fuskade jag och tryckte i mig en snickers och ett par glas blåbärssoppa innan jag stack ut. För att sen äta riktig frukost när jag var klar med träningen.
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 09:39Brrr, 20km prog. tempo FÖRE frukost - det lät småjobbigt
Brrr, 20km prog. tempo FÖRE frukost - det lät småjobbigt
Quote from Jonny Persson on 20 November 2009, 09:41Det var småjobbigt på slutet.
Det var småjobbigt på slutet.