Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Shit, Tina :-O

När är mornträningen för oss som jobbar natt? (#) 😉

Karin L: man behöver som sagt inte träna varje morn. Vitsen är att vänja sig vid mornträning, att klara av träningen det första man gör på dagen. Småbarnsföräldrar och VD:ar svär på att det är bästa (om inte enda) sättet att få träningen avklarad. Därav u

kvart över fem brukar vara lam att knalla in på gymmet. Då är det tt om plats. Med en skvätt kaffe i magen brukar passet gå bättre... och sedan hinner jag duscha och sticka hem innan det är dags att väcka barnen, få i dem frukost och skicka iväg dem till

WHAO, ser dina morgnar verkligen ut så, Sara! Starkt jobbat! (V)

Karin: Fast det blir ju ingen utmaning, jag tränar ju redan 4-5 kvällar per vecka 🙂

Jag skulle verkligen vilja kunna träna på mornen, men just nu är det som sagt svårt att få det att passa in i Livet. Nåja, man kan inte få allt.

Ni är jätteduktiga all

Skulle behöva få till det igen, men köra entimmes intervallpass på mornen känns som FÖR mycket.

Mornträning rockar. 11 km idag innan frukosten och i onsdags 20 km progressiv tempolöpning. Men då fuskade jag och tryckte i mig en snickers och ett par glas blåbärssoppa innan jag stack ut. För att sen äta riktig frukost när jag var klar med träningen.

Brrr, 20km prog. tempo FÖRE frukost - det lät småjobbigt

Det var småjobbigt på slutet.