Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:40jag körde en 48 minuters mornpromenad idag
skön start på dagen!
jag körde en 48 minuters mornpromenad idag
skön start på dagen!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:43Jag hade velat vara med men jag jobbar så mycket nu att jag knappt har tid att springa på kvällen och behöver min sömn. Men det är ett himla bra iniativ.
Jag hade velat vara med men jag jobbar så mycket nu att jag knappt har tid att springa på kvällen och behöver min sömn. Men det är ett himla bra iniativ.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:07Kul! jag är med 😀
Promenerar med en kompis på mornar, vi försöker med minst tre pass varje vecka. Går med varandra för då blir det svårare att banga 😉Idag var vi ute 06.00 på våran runda.
Kul! jag är med 😀
Promenerar med en kompis på mornar, vi försöker med minst tre pass varje vecka. Går med varandra för då blir det svårare att banga 😉
Idag var vi ute 06.00 på våran runda.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:13Jag hoppar på i mornbitti med träningen. Det ska bli skönt. Brukar köra endel löppass på mornen;)
Jag hoppar på i mornbitti med träningen. Det ska bli skönt. Brukar köra endel löppass på mornen;)
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 10:41Jag hade planerat löpning i morse men hade fortfarande superont i halsen när jag vaknade så det fick bli en timmes promenad runt sjöarna istället. Jag gillar mornträning och föredrar den framför andra tider på dygnet men just nu ser jobbschemat ut så att
Jag hade planerat löpning i morse men hade fortfarande superont i halsen när jag vaknade så det fick bli en timmes promenad runt sjöarna istället. Jag gillar mornträning och föredrar den framför andra tider på dygnet men just nu ser jobbschemat ut så att
Quote from Fernanda Zei on 19 November 2009, 11:15vilket kanoninitiativ, jag står med er och hejjar på!
för mig är mornträning stort sett det enda som funkar, innan jag kom igång med den så blev det bara tränat när jag "kände" att jag hade tid. Dvs nästan aldrig. Har så mycket annat som skall hinnas med
vilket kanoninitiativ, jag står med er och hejjar på!
för mig är mornträning stort sett det enda som funkar, innan jag kom igång med den så blev det bara tränat när jag "kände" att jag hade tid. Dvs nästan aldrig. Har så mycket annat som skall hinnas med
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 11:43Har kört två mornpass i veckan sedan Sthlm Halvmara. Bättre start på dagen kan man knappt ha. Jag kör alltid samma dagar och just dessa dagar vaknar jag och känner världens energi. Ibland lägger jag in ett extra pass om jag har svårt att hinna träna på kv
Har kört två mornpass i veckan sedan Sthlm Halvmara. Bättre start på dagen kan man knappt ha. Jag kör alltid samma dagar och just dessa dagar vaknar jag och känner världens energi. Ibland lägger jag in ett extra pass om jag har svårt att hinna träna på kv
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:04Titti: jag har ibland sprungit på mornen, då har det varit pass på ca. 30-45 minuter. Först gav jag mig ut utan frukost, sedan men, och till sist fastnade jag för varianten en kopp te och sen iväg. (Motsvarande skulle väl vara kaffe för kaffedrickare). Me
Titti: jag har ibland sprungit på mornen, då har det varit pass på ca. 30-45 minuter. Först gav jag mig ut utan frukost, sedan men, och till sist fastnade jag för varianten en kopp te och sen iväg. (Motsvarande skulle väl vara kaffe för kaffedrickare). Me
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:18Ehm... vad räknas som mornträning egentligen? Jag pluggar heltid på distans och är ofta uppe till 2-4 på natten och går upp 9-11 ungefär.. om jag ger mig ut före frukost, är det också mornträning då? 😉
Ehm... vad räknas som mornträning egentligen? Jag pluggar heltid på distans och är ofta uppe till 2-4 på natten och går upp 9-11 ungefär.. om jag ger mig ut före frukost, är det också mornträning då? 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:45Fredrika: Jag tror att det funkar bra utan frukost och dessutom vill jag ju inte behöva gå upp ännu tidigare för att hinna både äta och springa innan jobbet. Var du ute i morse?
Fredrika: Jag tror att det funkar bra utan frukost och dessutom vill jag ju inte behöva gå upp ännu tidigare för att hinna både äta och springa innan jobbet. Var du ute i morse?