Quote from Elias Engqvist on 18 November 2009, 23:26Hej Fredrika - jag brukar simma 2 mornar i veckan för det ingår i mitt nuvarande träningsprogram - så jag är med er i anden iaf!
Hej Fredrika - jag brukar simma 2 mornar i veckan för det ingår i mitt nuvarande träningsprogram - så jag är med er i anden iaf!
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 23:27Nåt för dig A. Bohlin. Om mornen har definitionen innan jobbet. 🙂
Nåt för dig A. Bohlin. Om mornen har definitionen innan jobbet. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 08:18Tyvärr passar det inte min träning just nu.. Hinner inte köra dom planerade passen så tidigt och att lägga in extra finns inte riktigt på kartan men jag jagar er gärna med blåslampa 🙂
Tyvärr passar det inte min träning just nu.. Hinner inte köra dom planerade passen så tidigt och att lägga in extra finns inte riktigt på kartan men jag jagar er gärna med blåslampa 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 08:38Spinning avklarad! Sååååå GÖTT! =D
Spinning avklarad! Sååååå GÖTT! =D
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 08:58Jag har också absolverat min mornpromenad. Det blev senare än tänkt men det kändes bra. En fantastisk start på dan! Tack Fredrika för utmaningen! (H:)
Jag har också absolverat min mornpromenad. Det blev senare än tänkt men det kändes bra. En fantastisk start på dan! Tack Fredrika för utmaningen! (H:)
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:11Jag är med! Lovar att lägga minst 2 av mina 5-6 träningspass/vecka på mornen i tre veckor framöver. Nån som är med i morn 05,30? 😉
Jag är med! Lovar att lägga minst 2 av mina 5-6 träningspass/vecka på mornen i tre veckor framöver. Nån som är med i morn 05,30? 😉
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:15Hej alla, det gick bra i morse, känslan är oslagbar!! Jättekul att fler är på, och givetvis är även ni med blåslampan varmt välkomna!
Titti - 5:30? Jag är med, bring it on! 😀
Hej alla, det gick bra i morse, känslan är oslagbar!! Jättekul att fler är på, och givetvis är även ni med blåslampan varmt välkomna!
Titti - 5:30? Jag är med, bring it on! 😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:16Jag är med om cykel till jobbet räknas som träning + att jag kompletterar med styrketräning och jogg på mornen på helgerna.
Jag är med om cykel till jobbet räknas som träning + att jag kompletterar med styrketräning och jogg på mornen på helgerna.
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2009, 09:17Inte imorn, för då jobbar jag kvällspass och behöver sovmorn till kl 7. Men igår skuttade jag ut genom dörren för ett löppass kl 05:25. 😉
Vilken energi jag hade hela dagen sen!!!
Tack Fredrika för denna utmaning. 🙂
Inte imorn, för då jobbar jag kvällspass och behöver sovmorn till kl 7. Men igår skuttade jag ut genom dörren för ett löppass kl 05:25. 😉
Vilken energi jag hade hela dagen sen!!!
Tack Fredrika för denna utmaning. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 09:36Fredrika: Jag vet att du är en erfaren ultralöpare. Har du några tips ang. mornträning? Kör du samma tempo som andra pass? Äter du nåt innan?
Fredrika: Jag vet att du är en erfaren ultralöpare. Har du några tips ang. mornträning? Kör du samma tempo som andra pass? Äter du nåt innan?