Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:47Jessie: självklart! Det är *din* dygnsrytm som räknas, inte andras.
Titti: jajjamännsan fattas bara!
Jessie: självklart! Det är *din* dygnsrytm som räknas, inte andras.
Titti: jajjamännsan fattas bara!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 14:41Fredrika: Kanon! Men.. inte fööööre frukost väl? *gör stora ön vid blotta tanken*
(jag tror absolut det innebär en för hög risk för samhället jag bor i att släppa ut mig bland folk FÖRE jag fått äta frukost, frågan är alltså ställd av rent filantropiska
Fredrika: Kanon! Men.. inte fööööre frukost väl? *gör stora ön vid blotta tanken*
(jag tror absolut det innebär en för hög risk för samhället jag bor i att släppa ut mig bland folk FÖRE jag fått äta frukost, frågan är alltså ställd av rent filantropiska
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:23Jag tränar 2 mornar och då är det kl 8 som gäller. Det är vattengympa i 2 timmar (2 pass på varandra). Detta funkar eftersom jag är student, men när jag börjar jobba kommer jag ju inte kunna fortsätta gå på dessa pass.
Då blir det kanske nåt annat upplägg
Jag tränar 2 mornar och då är det kl 8 som gäller. Det är vattengympa i 2 timmar (2 pass på varandra). Detta funkar eftersom jag är student, men när jag börjar jobba kommer jag ju inte kunna fortsätta gå på dessa pass.
Då blir det kanske nåt annat upplägg
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 16:39Vad gäller mat:
Jag delar upp frukosten i två små då jag tränar på mornen.
Tex. En liten tallrik filmjölk med müsli och ett STORT glas juice före träning och sen en ost o skink-macka efteråt.
Vad gäller mat:
Jag delar upp frukosten i två små då jag tränar på mornen.
Tex. En liten tallrik filmjölk med müsli och ett STORT glas juice före träning och sen en ost o skink-macka efteråt.