Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 12:47Jessie: självklart! Det är *din* dygnsrytm som räknas, inte andras.
Titti: jajjamännsan fattas bara!
Jessie: självklart! Det är *din* dygnsrytm som räknas, inte andras.
Titti: jajjamännsan fattas bara!
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 14:41Fredrika: Kanon! Men.. inte fööööre frukost väl? *gör stora ön vid blotta tanken*
(jag tror absolut det innebär en för hög risk för samhället jag bor i att släppa ut mig bland folk FÖRE jag fått äta frukost, frågan är alltså ställd av rent filantropiska
Fredrika: Kanon! Men.. inte fööööre frukost väl? *gör stora ön vid blotta tanken*
(jag tror absolut det innebär en för hög risk för samhället jag bor i att släppa ut mig bland folk FÖRE jag fått äta frukost, frågan är alltså ställd av rent filantropiska
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 16:23Jag tränar 2 mornar och då är det kl 8 som gäller. Det är vattengympa i 2 timmar (2 pass på varandra). Detta funkar eftersom jag är student, men när jag börjar jobba kommer jag ju inte kunna fortsätta gå på dessa pass.
Då blir det kanske nåt annat upplägg
Jag tränar 2 mornar och då är det kl 8 som gäller. Det är vattengympa i 2 timmar (2 pass på varandra). Detta funkar eftersom jag är student, men när jag börjar jobba kommer jag ju inte kunna fortsätta gå på dessa pass.
Då blir det kanske nåt annat upplägg
Quote from Elias Engqvist on 19 November 2009, 16:39Vad gäller mat:
Jag delar upp frukosten i två små då jag tränar på mornen.
Tex. En liten tallrik filmjölk med müsli och ett STORT glas juice före träning och sen en ost o skink-macka efteråt.
Vad gäller mat:
Jag delar upp frukosten i två små då jag tränar på mornen.
Tex. En liten tallrik filmjölk med müsli och ett STORT glas juice före träning och sen en ost o skink-macka efteråt.
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2009, 16:44Jag är inte sugen på mat kl 5 på mornen, så det problemet har inte jag. Däremot dricker jag en mugg kaffe och två glas vatten - ca 4 dl - innan jag ger mig ut. Som längst har jag sprungit 12 km på det. Säger en del om mina fettreserver. 😉
Helgmornar inn
Jag är inte sugen på mat kl 5 på mornen, så det problemet har inte jag. Däremot dricker jag en mugg kaffe och två glas vatten - ca 4 dl - innan jag ger mig ut. Som längst har jag sprungit 12 km på det. Säger en del om mina fettreserver. 😉
Helgmornar inn
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 19:51Jag går hemifrån till jobbet kl.6.30 och det känns lite väl övermäktigt att gå upp kl.4.30 för att hinna träna. Speciellt när jag har kvällsträning fram till kl.21-22 minst 3 dagar per vecka.
Jag går hemifrån till jobbet kl.6.30 och det känns lite väl övermäktigt att gå upp kl.4.30 för att hinna träna. Speciellt när jag har kvällsträning fram till kl.21-22 minst 3 dagar per vecka.
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 20:03Vad duktiga ni är och vilken rolig idé! 🙂
Jag älskar alla typer av utmaningar och "projekt". Tyvärr är det här inget för mig eftersom jag mår bäst om jag får komma igång i lugn och ro på mornen. Är på topp mitt på dagen och då tränar jag för att sedan
Vad duktiga ni är och vilken rolig idé! 🙂
Jag älskar alla typer av utmaningar och "projekt". Tyvärr är det här inget för mig eftersom jag mår bäst om jag får komma igång i lugn och ro på mornen. Är på topp mitt på dagen och då tränar jag för att sedan
Quote from Lena Bjerlöw on 19 November 2009, 20:14zandra: Du får starta din egen utmaning: 3 veckors kvällsträning! 🙂
Jag kan hänga på den med. 😉 Jag körde mornträningsstreak (mornträna varje dag) i oktober (men höll inte hela månaden ut), men gillar inte riktigt utmaningen när man "måste" träna en v
zandra: Du får starta din egen utmaning: 3 veckors kvällsträning! 🙂
Jag kan hänga på den med. 😉 Jag körde mornträningsstreak (mornträna varje dag) i oktober (men höll inte hela månaden ut), men gillar inte riktigt utmaningen när man "måste" träna en v
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 21:03Jag är med, men lite fusk, jag är en inbiten mornlöpare:-)
Har redan avverkat denna morn, med start 05.10
Idag var det inget regn, och jag är glad för det lilla 🙂
Jag är med, men lite fusk, jag är en inbiten mornlöpare:-)
Har redan avverkat denna morn, med start 05.10
Idag var det inget regn, och jag är glad för det lilla 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 19 November 2009, 21:0505:10!! Respekt!! 🙂
05:10!! Respekt!! 🙂