Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 07:04Åh, vilken vacker morn. Världen var täckt av gnistrande och glimmande frost. En härligt frisk kyla i luften fock mig ordentligt pigg.
Åh, vilken vacker morn. Världen var täckt av gnistrande och glimmande frost. En härligt frisk kyla i luften fock mig ordentligt pigg.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 09:25Fredrika! Vilket bra initiativ! Jag är med. Hellre träna lite yrvaket i gryningen än urlakat efter en hel dag på jobbet i mörker och regn.
Går med benet i gips och har gett mig den på att hålla mig igång under tiden. Snart åker gipset av och jag "SKA" åk
Fredrika! Vilket bra initiativ! Jag är med. Hellre träna lite yrvaket i gryningen än urlakat efter en hel dag på jobbet i mörker och regn.
Går med benet i gips och har gett mig den på att hålla mig igång under tiden. Snart åker gipset av och jag "SKA" åk
Quote from Elias Engqvist on 2 December 2009, 10:14Sprang 6km i morse (08:40) i -4 grader... Skönt, men lite kallt om händerna!
Sprang 6km i morse (08:40) i -4 grader... Skönt, men lite kallt om händerna!
Quote from Jonny Persson on 2 December 2009, 10:5311.5 km i morse i stundtals riktigt bra fart. -7 grader stod termometern på när jag gick ut och hämtade tidningen. Friskt var nog ordet för dagen...
11.5 km i morse i stundtals riktigt bra fart. -7 grader stod termometern på när jag gick ut och hämtade tidningen. Friskt var nog ordet för dagen...
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 11:17Gjorde verklig vinterutmaning imorse, 10 km i -5, frost och is, måne och stjärnor, WOW!
http://www.youtube.com/watch?v=SHE0Jo82_34&feature=related
Gjorde verklig vinterutmaning imorse, 10 km i -5, frost och is, måne och stjärnor, WOW!
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 11:20Dagens mornpendel var nåt utöver det vanliga.
Fullmånen lyste vägen med sitt stilla, blåkalla sken. Stjärnor gnistrade både på himlen och i träden. Små puffar av redan sprugna steg frös till is i skägget. Magiskt.
Dagens mornpendel var nåt utöver det vanliga.
Fullmånen lyste vägen med sitt stilla, blåkalla sken. Stjärnor gnistrade både på himlen och i träden. Små puffar av redan sprugna steg frös till is i skägget. Magiskt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 12:04Tufft intensiv NMT pass 6.15:-)
Tufft intensiv NMT pass 6.15:-)
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 10:01Efter bara ett mornpass förra veckan är jag tillbaka på normaldosen på två. Christer - nog tar triatleterna upp mer än två banor i bassängen!? Eller är det fler klubbar än SPIF där?
Efter bara ett mornpass förra veckan är jag tillbaka på normaldosen på två. Christer - nog tar triatleterna upp mer än två banor i bassängen!? Eller är det fler klubbar än SPIF där?
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2009, 10:27Ja, de två första banorna är SPIF sen är det 3 el 4? banor med SCT ...
Edit: På tisdagsmornar alltså - andra mornar vet jag inget om...
Ja, de två första banorna är SPIF sen är det 3 el 4? banor med SCT ...
Edit: På tisdagsmornar alltså - andra mornar vet jag inget om...
Quote from Funbeat user on 3 December 2009, 10:29Gjort dagens lättpass, med frost ute, vacker morn - nu har det mulnat.
Imorn vila eller ngt.
Gjort dagens lättpass, med frost ute, vacker morn - nu har det mulnat.
Imorn vila eller ngt.