Quote from Guest on 22 April 2008, 19:38Jamen det är ju inte annat än att jag blir lite deppig.
Allt min käre pojkvän säger är: Vad var det jag sa; vilket är ännu mer irriterande..Idag sprang jag för första gången utomhus, för i år och för första gången någonsin som jag inte blivit skolidrot
Jamen det är ju inte annat än att jag blir lite deppig.
Allt min käre pojkvän säger är: Vad var det jag sa; vilket är ännu mer irriterande..
Idag sprang jag för första gången utomhus, för i år och för första gången någonsin som jag inte blivit skolidrot
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 19:48Du nämner inte hur SNABBT du sprang de där två kilometrarna. Du kanske älgade på med en 5:30-speed?
Du nämner inte hur SNABBT du sprang de där två kilometrarna. Du kanske älgade på med en 5:30-speed?
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 19:49det var samma sak för mig när jag började springa, jag stod inne och nötte löpband och tränade och tränade för jag ville komma ner i 30 minuter på 5km
klarade det till slut på löpbandet och var stolt som en lärka.Sen när jag sprang ute blev det som en c
det var samma sak för mig när jag började springa, jag stod inne och nötte löpband och tränade och tränade för jag ville komma ner i 30 minuter på 5km
klarade det till slut på löpbandet och var stolt som en lärka.
Sen när jag sprang ute blev det som en c
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 19:54Förra våren hade jag tränat en del intervaller på löpband under och tyckte att det var jättestor skillnad när jag började springa utomhus. Jag tycker det känns som att man får en hel del "gratis" på löpband, man behöver ju inte anstränga sig för att ta si
Förra våren hade jag tränat en del intervaller på löpband under och tyckte att det var jättestor skillnad när jag började springa utomhus. Jag tycker det känns som att man får en hel del "gratis" på löpband, man behöver ju inte anstränga sig för att ta si
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:12Tja..ca 1km på 8min?
Ja, nä, jag får väl inte bara ge upp nu va men fasen vad slitigt det kändes! En motgång jag inte riktigt räknat med..får nog lov att öka frekvensen på löpträningen till 3 gånger i veckan kanske varav iaf 1 gång utomhus..och hoppas a
Tja..ca 1km på 8min?
Ja, nä, jag får väl inte bara ge upp nu va men fasen vad slitigt det kändes! En motgång jag inte riktigt räknat med..får nog lov att öka frekvensen på löpträningen till 3 gånger i veckan kanske varav iaf 1 gång utomhus..och hoppas a
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:15Varför inte springa utomhus helt och hållet?
Nu är det ju dessutom vår!
Varför inte springa utomhus helt och hållet?
Nu är det ju dessutom vår!
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:16Har aldrig stått på ett löpband i hela mitt liv....har gått bra i skogen. (ingen bjäärn tar tagit mig än)
Det är nyttigt att "bara" lyssna på sin andning oxå ibland och definitivt inget farligt..hehehe (kan låta otrevligt om en gammel gubbe som jag lät fö
Har aldrig stått på ett löpband i hela mitt liv....har gått bra i skogen. (ingen bjäärn tar tagit mig än)
Det är nyttigt att "bara" lyssna på sin andning oxå ibland och definitivt inget farligt..hehehe (kan låta otrevligt om en gammel gubbe som jag lät fö
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:18Det är nog väldigt olika hur man uppfatar löpbandslöpning/utelöpning. Om jag jämför hyfsat plan mark utomhus och inte i storm med löpbandslöpning tycker jag att det är lättare att springa ute. Variationen i löpsteget i och med underlagsskillnader, mindre
Det är nog väldigt olika hur man uppfatar löpbandslöpning/utelöpning. Om jag jämför hyfsat plan mark utomhus och inte i storm med löpbandslöpning tycker jag att det är lättare att springa ute. Variationen i löpsteget i och med underlagsskillnader, mindre
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:32Jag tycker inte om löpband - springer faktiskt snabbare utomhus.
Om du sprang på grus får du också ta med det i beräkningen - man får jobba mer med sånt underlag.
Jag tycker inte om löpband - springer faktiskt snabbare utomhus.
Om du sprang på grus får du också ta med det i beräkningen - man får jobba mer med sånt underlag.
Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 20:39Inte för att jag springer på löpband men vad jag lärt av de som gör det: Långt ifrån alla löpband är korrekt kalibrerade!
Inte för att jag springer på löpband men vad jag lärt av de som gör det: Långt ifrån alla löpband är korrekt kalibrerade!