Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 14:02När det gäller löpband så är det skillnad på de gamla och nya. De nya har en naturlig på ca 1,5grad vilket ska motsvara att springa utomhus. De gamla banden däremot är lätt slutande utför och därför väldigt lätta att springa på.
Men för er som gillar lö
När det gäller löpband så är det skillnad på de gamla och nya. De nya har en naturlig på ca 1,5grad vilket ska motsvara att springa utomhus. De gamla banden däremot är lätt slutande utför och därför väldigt lätta att springa på.
Men för er som gillar lö
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:07Jag vill bara lägga till en sak:
Ett enda träningspass är alldeles för litet statistiskt underlag för att kunna dra några vettiga slutsatser.Förra veckan sprang jag på ett fantastiskt fint löparspår under helt optimala förutsättningar: 15 grader varmt,
Jag vill bara lägga till en sak:
Ett enda träningspass är alldeles för litet statistiskt underlag för att kunna dra några vettiga slutsatser.
Förra veckan sprang jag på ett fantastiskt fint löparspår under helt optimala förutsättningar: 15 grader varmt,
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 09:28haha jaa..jag gjorde väl precis och exakt det jag inte BORDE ha gjort, nämligen att sluta springa efter den där gången (#) Tränat massa annat, men nu är det snart blodomloppet här, och inge mer spring i mina ben..nåja!
haha jaa..jag gjorde väl precis och exakt det jag inte BORDE ha gjort, nämligen att sluta springa efter den där gången (#) Tränat massa annat, men nu är det snart blodomloppet här, och inge mer spring i mina ben..nåja!