Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Men vid löpning spelar ju den mentala biten in enormt. Åtminstone för mig som är så svag mentalt eller kanske bara lätt tänker lite negativt.

Jag tycker att:
1. När jag springer på löpband så SER jag inte hur långt jag sprungit, förutom siffrorna på dis

Jag har bara sprungit eller gått löpband när jag köpt skor ... men ut och spring nu om isen är borta, och luften inte är för kall för dina lungor, ska du träna inne så är mitt standard tips: kör passgympa! Medelgympa, intensivgympa, box, aerobics core ...

Jag är nybörjare på det där med löpband, så för min del kan det kanske va en teknik fråga, men jag tycker att det är mkt jobbigare att springa på löpbandet än ute i varierad terräng, både mentalt och fysiskt. När jag springer på löpbandet svettas jag som

Men varför löpband när solen skiner och fåglarna kvittrar ute och syret är friskt 🙂

En mörk januarieftermiddag kan jag förstå att löpbandet drar..

Njae, en mörk januarieftermiddag så spänner man på sig snöskorna och slår på pannlampan 🙂

Stina: Syret är INTE friskt på Hornsgatan i Stockholm - jag lovar!!!! (#)

Nej så är det ju och jag springer ju inte heller på Hornsgatan, möjligtvis småspringer om jag är på shoppingtur men pulsen är bara lite högre då än normalt 😉

Hmm skulle aldrig springa på ett löpband....förstår inte vitsen...

Fia-Lotta: Men då är det ju nära till varvet runt årstaviken - finfint varv med lite backar på södersidan 🙂

Johan

visten kan ju vara olika för olika personer

som för mig t ex, jag har väldigt känsliga lungor och har svårt att vistas ute på vintrarna utan att blir förkyld direkt, springer jag ute i minusgrader riskerar jag lunginflammation som ett brev på post