Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 16:21Jag tycker aldrig att vädret är en giltig anledning anledning till att hoppa träningen. Blir man sjuk av det är det en annan sak, då är det sjukdomen som är en giltig anledning. Å andra sidan är jag inte ens i närheten av din mängd så det är enkelt för mi
Jag tycker aldrig att vädret är en giltig anledning anledning till att hoppa träningen. Blir man sjuk av det är det en annan sak, då är det sjukdomen som är en giltig anledning. Å andra sidan är jag inte ens i närheten av din mängd så det är enkelt för mi
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 16:21Tankar som börjat bubbla lite i mig sedan tidigare men också i samband med detta..... det är ingen här inne med några års tävlingserfarenhet som skulle tycka det var roligt att coacha någon eller bara agera allmänt bollplank utifrån det träningsupplägg so
Tankar som börjat bubbla lite i mig sedan tidigare men också i samband med detta..... det är ingen här inne med några års tävlingserfarenhet som skulle tycka det var roligt att coacha någon eller bara agera allmänt bollplank utifrån det träningsupplägg so
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 16:49Vilken konstig fråga? Om du ställer in ett träningspass spelar det ingen roll om det beror på vädret eller för att du hade tvättid eller spelar CS. Din kropp bryr sig inte.
För det är väl inte för någon annns skull du samlar kilometer, eller hur?
Om du
Vilken konstig fråga? Om du ställer in ett träningspass spelar det ingen roll om det beror på vädret eller för att du hade tvättid eller spelar CS. Din kropp bryr sig inte.
För det är väl inte för någon annns skull du samlar kilometer, eller hur?
Om du
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 17:53Jag har sprungit tre rundor sedan i lördags, och för mig handlar det bara om rätt kläder och icebugs på fötterna. Snö är inget hinder för löpning, dock kan det bli lite jobbigare och det inte är plogat överallt. 😉
Ut och spring med dig nu! 🙂
Jag har sprungit tre rundor sedan i lördags, och för mig handlar det bara om rätt kläder och icebugs på fötterna. Snö är inget hinder för löpning, dock kan det bli lite jobbigare och det inte är plogat överallt. 😉
Ut och spring med dig nu! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 18:14Var nog en spark i rumpan jag behövde mest. Gav mig ut igen nu och chansade på att ta lite mer löpvänliga kläder och skor även om det innebar att jag frös lite. Distans 13.23 km med 4:49 i medeltempo + nedjogg 2.15 km med 6:26 i medeltempo.
På lördag får
Var nog en spark i rumpan jag behövde mest. Gav mig ut igen nu och chansade på att ta lite mer löpvänliga kläder och skor även om det innebar att jag frös lite. Distans 13.23 km med 4:49 i medeltempo + nedjogg 2.15 km med 6:26 i medeltempo.
På lördag får
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 18:22Men Niklas:
"Springer just nu för att härda kroppen och för ökad mitokondrietillväxt och inte så mycket för min skull."
För vems skull är det då du härdar kroppen och jobbar för ökad mitokondrietillväxt? 🙂
Men Niklas:
"Springer just nu för att härda kroppen och för ökad mitokondrietillväxt och inte så mycket för min skull."
För vems skull är det då du härdar kroppen och jobbar för ökad mitokondrietillväxt? 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 18:28Jag är redan snabb och uthållig, det är kroppen som behöver komma ikapp 😉
Jag är redan snabb och uthållig, det är kroppen som behöver komma ikapp 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 18:29Aha! 🙂
Aha! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:15Det är perfekt med snö, det blir jobbigare för mina konkurrenter att träna då.
Det är perfekt med snö, det blir jobbigare för mina konkurrenter att träna då.
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 19:47Är inte du din kropp?
Är inte du din kropp?