Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningVädret, giltig orsak eller inte?
You need to log in to create posts and topics.

Burpees!

http://www.styrkeprogrammet.se/ovningsarkiv/728

Beror inte det på vilket mål man har med träningen?

Om målet är att man ska springa långt och snabbt till ett visst datum så är det ju som någon säger att ett förlorat träningspass är ett förlorat träningspass. Frågan är väl snarare hur viktigt det förlo

Hannah, har du testat jojobaolja? Lite kladdig till en början men om du smörjer på den i god tid så borde det funka.

Burpees är guld! Jag hatar dem!

Lägg på lite armhävningar, plankan, sit-ups, rygglyft, benböj och utfall så har du ett grundprogram. Eller köp en yogamatta och en yogavideo. Eller någon anna form av träningsvideo, Zumba kanske, om du vill träna konditio

Klart det är en giltig anledning!!!

JössesAmalia.. det finns massor av giltiga anledningar till att inte träna..

-huvudvärk
-är på väg att bli sjuk
-är sjuk
-hårddisken är full och du kan inte spela in den serie du slaviskt följt
-du har nyss mökat i d

Min dotter är bara 5 månader så han kan inte räkna ännu, men att hålla henne i famnen skulle inte vara ett problem 🙂 Hittade en träningsvideo på datorn jag hade glömt bort med Jillian Michaels 🙂 Aldrig testat den så får se till att göra det nu då 🙂

Jag sprang i lördags i ca minus 7 grader, det som besvärade mig var den korta natten och obalansen i vätskeintaget kvällen innan inte kylan. I onsdags lyckades jag andas in en snöflinga som virvlade runt, det var besvärligt inte minusgraderna.

Super Hannah!

Avgiften för de populära marathonloppen i Antarktis tål nog att funderas lite på och i synnerhet det kortaste!!!

Tävlingarna går av stapeln i slutet av november månad vilket innebär att
ev svenska deltagare kommer hem lagom för att se hur välfärdssamhäll

Hannah.

Sena gratulationer till den lille!

Tycker du skall leva och träna på ett sätt som ger just dig och din familj den bästa livskvalitén.

Om du bor i ett hyreshus kan trapplöpning vara en helt förträfflig träning.
Än tuffare blir det om man "kör"