Quote from Guest on 5 January 2007, 13:17Vissa trådar blir med tiden ointressanta när ämnet spårar ur från ursprungsämnet. Andra trådar lusas ned av rundor som inte hör hemma där.
Finns det någon möjlighet att införa en funktion för avbockning av vissa diskussioner som lästa/ointressanta utan a
Vissa trådar blir med tiden ointressanta när ämnet spårar ur från ursprungsämnet. Andra trådar lusas ned av rundor som inte hör hemma där.
Finns det någon möjlighet att införa en funktion för avbockning av vissa diskussioner som lästa/ointressanta utan a
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 13:27Det var precis det jag ville ha!
Det var precis det jag ville ha!
Quote from Camilla Höög on 5 January 2007, 13:31Jag skulle vilja lägga till så att man även kan filtrera på person eftersom vissa personer inte förstår hur ett forum fungerar och därigenom lusar ner trådarna med off-topic-inlägg. Detta går iofs enkelt att lösa genom att x antal moderatorer utses som ka
Jag skulle vilja lägga till så att man även kan filtrera på person eftersom vissa personer inte förstår hur ett forum fungerar och därigenom lusar ner trådarna med off-topic-inlägg. Detta går iofs enkelt att lösa genom att x antal moderatorer utses som ka
Quote from Håkan Lilja on 5 January 2007, 13:39Ja, moderatorer är bra. Men det krävs förstås att några lägger en hel del tid på det.
Ja, moderatorer är bra. Men det krävs förstås att några lägger en hel del tid på det.
Quote from Camilla Höög on 5 January 2007, 13:49Det finns redan ganska många som är här mer eller mindre hela tiden. Jag är bland annat en av dem. Läser allt som skrivs flera gånger i timmen. Jag sitter redan som moderator i 2 andra forum med flera tusen användare och det tar inte så mycket tid om man
Det finns redan ganska många som är här mer eller mindre hela tiden. Jag är bland annat en av dem. Läser allt som skrivs flera gånger i timmen. Jag sitter redan som moderator i 2 andra forum med flera tusen användare och det tar inte så mycket tid om man
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 15:15Jag tänkte också på det. Eftersom jag ändå är här flera gånger om dagen och läser en hel del av det som skrivs här, så tar det ju inte mycket längre tid så länge funktionerna för att flytta inlägg och likn. är smidiga..
Jag tänkte också på det. Eftersom jag ändå är här flera gånger om dagen och läser en hel del av det som skrivs här, så tar det ju inte mycket längre tid så länge funktionerna för att flytta inlägg och likn. är smidiga..
Quote from Jan Lundquist on 5 January 2007, 15:27Denize och Anders (H:) Varför erbjuder ni inte Olle er hjälp? Jag hänger också på fler forum och uppskattar verkligen någon som kan hjälpa till och hålla lite ordning. Jag har efterfrågat det här flera ggr.
Tyvärr har jag inte tid själv men skulle verklig
Denize och Anders (H:) Varför erbjuder ni inte Olle er hjälp? Jag hänger också på fler forum och uppskattar verkligen någon som kan hjälpa till och hålla lite ordning. Jag har efterfrågat det här flera ggr.
Tyvärr har jag inte tid själv men skulle verklig
Quote from Camilla Höög on 5 January 2007, 15:38Det var det jag indirekt gjorde 🙂
Jag vill hellre bli utvald för att jag är aktiv och ger förbättringsförslag.
Det var det jag indirekt gjorde 🙂
Jag vill hellre bli utvald för att jag är aktiv och ger förbättringsförslag.
Quote from mårten jansson on 5 January 2007, 15:55Okej, då anmäler jag mig också. Jag hjälper gärna till eftersom jag ändå är här så mycket som jag är!
Okej, då anmäler jag mig också. Jag hjälper gärna till eftersom jag ändå är här så mycket som jag är!
Quote from Zsuzsi Zsédely on 5 January 2007, 16:44Jag vill inte bli flyttad på eller raderad för att man kastar in en liten lustifikation, hur Off Topic den än må vara!!
Otidigheter och elakheter ska tas bort, märkbart felplacerade inlägg likaså!
Men ta inte död på charmen i Funbeat, där ett ämne kan spå
Jag vill inte bli flyttad på eller raderad för att man kastar in en liten lustifikation, hur Off Topic den än må vara!!
Otidigheter och elakheter ska tas bort, märkbart felplacerade inlägg likaså!
Men ta inte död på charmen i Funbeat, där ett ämne kan spå